کد خبر: ۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
"خودروکار" گزارش می دهد؛

مدیریت خودروهای کار کرده توسط مدیران خودرو/ خودروهای دست دوم خریداری می شوند

طرح خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کار کرده مدیران خودرو رسما آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، امیر حسن امیری با اشاره به جزییات طرح خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کار کرده گفت: شرکت مدیران خودرو برای طرح جایگزینی خودروهای کارکرده خود باز هم پیش قدم شد و از طریق این طرح خودروهای کارکرده خود را از مشتریان با قیمت مناسب می خرد.



او ادامه داد: معمولا خودروهای کارکرده در بازار قیمت مناسبی ندارد و عموما مشتریان متضرر می شوند اما در این طرح خودروهای کارکرده در کیلومترهای مختلف و مدل های گوناگون با قیمت مناسب و کارشناسی شده خریداری می شود.

امیری با اشاره به تسهیلات این طرح برای مشتریان گفت: مشتری با تسهیلات ویژه هم می تواند خودرو خود را بفروشد و هم با تسهیلات مناسب تر خودرو جدید خریداری کنند.

او ادامه داد: در خدمات پس از فروش ۱۰ در صد تخفیف برای قطعات و برای  خرید خودروهای جدید تا ۷۰ درصد تسهیلات در نظر گرفتیم.

معاون فروش مدیران خودرو همچنین به تعیین قیمت مناسب برای خودروهای کارکرده برای خرید و فروش گفت: با قیمت های مناسب و کارشناسی شده ای که در نظر گرفتیم هم خودروهای کارکرده خود را با قیمت مناسب می خریم و هم با قیمت مناسب و متعادل خودروهای کارکرده را با ۶۰ درصد تسهیلات به مشتریان می فروشیم.

همچنین امیری اظهار داشت: با ضمانت بانک سامان تسهیلات این خودروها به مشتریان اهدا خواهد شد و از سال ۸۵ به بعد تمام خودروها مشمول این طرح می شوند و ما در فاز اول ۱۰ درصد تمام خودروهای عرضه شده مدیران خودرو (حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو) در نظر گرفتیم.

امیری با  اشاره به تعمیرکردن خودروهای کارکرده و فروش مجدد آن توضیح داد و افزود: مشتریانی که قصد خرید خودرو دست دوم از ما داشته باشند با تسهیلات ۱۸ درصد و در اقساط ۴ ساله می توانند تا ۶۰ درصد قیمت خودرو را تسهیلات بگیرند و در کنار این مزیت ها خودروی تعمیر شده و از نظر فنی سالم را خریداری می کنند.

او ادامه داد: تسهیلات اهدایی هم از طریق شرکت مدیران خودرو و هم از سوی بانک سامان اهدا می شود و برای دریافت این تسهیلات اگر مشتری بعد از پروسه اعتبار سنجی مشکلی نداشته باشد فقط سند در رهن می ماند و نیازی به ضامن هم نخواهد بود.

امیری تاکید کرد: اگر مشتری خودروی دست دومی به شرکت تحویل و بعد قصد خرید خودروی صفر کیلومتر جدیدی خریداری کند، خودروی دست دوم به عنوان آورده محاسبه و بقیه مبلغ به صورت تسهیلات به مشتری اهدا و خودرو جدید تحویل داده می شود.

در همین راستا علی شریعت معاون بازرگانی شرکت مدیران خودرو نیز با اشاره به طرح خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کار کرده گفت: مدیران خودرو برنامه ویژه ای برای رفاه حال مشتریان در خرید با قیمت مناسب و تحویل خودرو جدید در اسرع وقت تدارک دیده و تمام خودروهای ۱۰ سال اخیر شرکت می توانند برای فروش و جایگزینی اقدام کنند.

او ادامه داد: با تسهیلات مناسبی که برای  مشتریان در نظر گرفته شده تلاش می کنیم تا مشتریان قبلی خود را راضی کرده و مشتریان  وفادار خود را افزایش دهیم.


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار