کد خبر: ۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
در مراسم تقدیر از برگزارکنندگان همایش خودرو مطرح شد

همایش امسال موفق تر از پیش بینی ها بود/ صنعت خودرو موفق ترین صنعت کشور بعد از برجام بود

همایش بین المللی صنعت خودرو که امسال با محوریت فروش و خدمات پس از فروش برگزار شد دست آوردهای بسیار مناسبی داشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، طاهایی مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست تقدیر از برگزار کنندگان چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو گفت: این همایش با اهداف تعیین شده پیش رفت و دست آوردهای بسیار خوبی داشت.


او با اشاره به چاپ کتاب دست آوردهای این همایش گفت: دست آوردهای این همایش حتی بیشتر از حد انتظار بود و اهداف این همایش تا رسیدن به نتیجه نهایی به طور مستمر پیگیری و اجرایی می شود.


منصور معظمی رییس هیئت عامل  ایدرو و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  نیز در مورد اهمیت ویژه صنعت خودرو در کشور گفت: یک تیم کارآمد در ایدرو برای بررسی وضعیت تولید و کیفیت خودرو در کشور تشکیل دادیم و به طور مستمر مسائل مربوط به صنعت خودرو را رصد می کنند.


او ادامه داد: خوشبختانه صنعت خودرو بعد از برجام موفق ترین صنعت کشور بود و توانست از این فرصت به دست آمده استفاده مطلوبی داشته باشد.



معظمی با اشاره به کیفیت خودروهای تولید داخل گفت: هنوز مردم از خودروهای تولیدی کشور رضایت کامل ندارند و باید برای رسیدن به تولیدات با کیفیت تر تلاش مضاعف داشت.


او ادامه داد: تقریبا روزی ۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو در کشور تولید می شود و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این رقم در سال آینده به ۶ هزار دستگاه می رسد و در حوزه فروش الان از تولید جلوتر هستیم.

رییس هیئت عامل ایدرو با اشاره به تداوم برگزاری این همایش گفت: سال آینده هم با قدرت و وسعت بیشتر این همایش برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار