کد خبر: ۶۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۱

آموزش سالانه ۳۰۰۰ تکنسین برای ارتقای خدمات پس از فروش مدیران خودرو

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقه مهارت فنی مدیران خودرو با بیان اینکه این مسابقه نه تنها رقابتی از مهارت‌ها، بلکه نمایشی از روحیه تیمی و بررسی جامع استانداردهای خدمات پس از فروش مدیران خودرو بود، از برنامه‌ریزی این شرکت برای راه‌اندازی یک مرکز آموزش محلی خبر داد که قرار است سالانه به ۳۰۰۰ تکنسین تعمیر و نگهداری واجد شرایط آموزش ‌دهد.

آموزش سالانه ۳۰۰۰ تکنسین برای ارتقای خدمات پس از فروش  مدیران خودرو

به گزارش خودروکار، چهارمین دوره مسابقه مهارت فنی مدیران خودرو، روز جمعه، هفتم شهریور ماه، به صورت حرفه‌ای و با الگوبرداری از مسابقات رقابت فنی در سطح جهانی طراحی و در دو مرحله تئوری و عملی با هدف ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش مدیران خودرو برگزار شد. آزمون اولیه مسابقه مهارت فنی مدیران خودرو در هفته دوم خرداد ماه به صورت آنلاین با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر برگزار شد که از میان آن‌ها، ۲۴ نفر برتر به مرحله دوم یعنی آزمون کتبی حضوری، راه یافته‌اند و در مرحله بعد از بین این افراد، ۸ نفر برگزیده نهایی برای شرکت در مرحله عملی انتخاب شدند تا بر اساس دقت، تسلط، سرعت و رعایت اصول ایمنی و تخصصی در این مرحله امتیاز دریافت کنند.
مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقه مهارت فنی مدیران خودرو نیز در همان روز با حضور شن شیان‌تن، مدیرعامل این شرکت، احمد معروفخانی‌ها، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، سایر مدیران ارشد شرکت و شرکت‌کنندگان و داوران مسابقه برگزار شد. در این مراسم از هشت نفری که به مرحله آخر رسیده بودند تجلیل و سپس از سه نفر اول نیز با اهدای جوایز ارزنده، تقدیر شد.
 آموزش سالانه ۳۰۰۰ تکنسین برای ارتقای خدمات پس از فروش  مدیران خودرو
ارتقای خدمات پس از فروش مدیران خودرو همزمان با سرمایه‌گذاری در خودروهای انرژی جدید 
شن شیان‌تن، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو، در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقه مهارت فنی با اشاره به اینکه ‎چهارمین دوره مسابقات مهارت‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو که فرآیند آن چهار ماه به طول انجامید، با موفقیت به پایان رسید، گفت: امروز، ما گرد هم آمده‌ایم تا معیاری برای تعالی نشان دهیم و در افتخاری که متعلق به همه تیم‌های حرفه‌ای خدمات پس از فروش است، سهیم باشیم.
 آموزش سالانه ۳۰۰۰ تکنسین برای ارتقای خدمات پس از فروش  مدیران خودرو
او در ادامه ضمن تبریک به شرکت‌کنندگان برتر مسابقه مهارت فنی، تصریح کرد: ‎این مسابقه نه تنها رقابتی از مهارت‌ها، بلکه نمایشی از روحیه تیمی و بررسی جامع استانداردهای خدمات پس از فروش مدیران خودرو بود. ما از اینکه می‌بینیم همه شرکت‌کنندگان توجه کامل، سطح حرفه‌ای، مهارت فنی فوق‌العاده و توانایی استثنایی خود را در حل مشکلات پیچیده به کار گرفته‌اند، بسیار خوشحالیم.
شیان تن همچنین با بیان اینکه ‎با رشد و توسعه خودروهای شرکت مدیران خودرو در بازار ایران، در آینده به سرمایه‌گذاری در مدل‌های بیشتر خودروهای انرژی جدید و فناوری‌های رانندگی هوشمند ادامه خواهیم داد، گفت: در حالی که تجربه رانندگی لوکسی را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آوریم، ضمانت‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیز به طور همزمان ارتقا خواهد یافت. ما یک مرکز آموزش محلی تأسیس کرده‌ایم که در آینده به روز خواهد شد و سالانه ۳۰۰۰ تکنسین تعمیر و نگهداری واجد شرایط را آموزش می‌دهد.
‎مدیرعامل شرکت مدیران خودرو با بیان اینکه خدمات پس از فروش، پل ارتباطی حیاتی بین محصولات و مشتریان است که تجربه و وفاداری مشتری را شکل می‌دهد، گفت: توسعه بلندمدت شرکت‌ به خدمات حرفه‌ای، کارآمد و گرم هر یک از کارکنان خدمات پس از فروش ما بستگی دارد. این رقابت پایان کار نیست، بلکه نقطه شروع جدیدی است. امیدوارم از این مسابقه به عنوان فرصتی برای ایجاد روحیه رقابتی استفاده کنید. ‎در پایان، مشتاقانه منتظر بهترین عملکرد شما در مسابقات جهانی مهارت‌ها در ماه اکتبر در چین هستیم.
مسابقات مهارت فنی مدیران خودرو، ابزاری برای کشف استعدادهای نو
‎در ادامه این مراسم احمد معروفخانی‌ها، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، نیز ضمن تقدیر از عملکرد شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران اجرای مسابقه، اظهار کرد: صنعت خودرو در دنیای امروز، صنعتی به‌شدت رقابتی و رو به تحول است. در چنین فضایی، آنچه بیش از هر چیز می‌تواند ضامن رضایت مشتریان و استمرار جایگاه یک برند باشد، ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای، قابل اعتماد و مطابق با استانداردهای جهانی است. شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیز با چنین رویکردی، برگزاری مسابقات مهارت فنی را ابزاری ارزشمند برای توسعه سرمایه انسانی، کشف استعدادهای نو و ارتقای خدمات پس از فروش مدیران خودرو می‌داند.
 آموزش سالانه ۳۰۰۰ تکنسین برای ارتقای خدمات پس از فروش  مدیران خودرو
به گفته وی نکته قابل‌توجه در طراحی مسابقه مهارت فنی مدیران خودرو، استفاده از چالش‌ها و خطاهای پرتکرار در شبکه نمایندگی‌ها به‌عنوان پایه آزمون است؛ به‌طوری‌که دانش نظری، تجربه عملی و تحلیل شرایط واقعی به‌صورت همزمان سنجیده شده است. این موضوع موجب می‌شود که ارزیابی‌ها صرفاً محدود به تئوری نبوده و سطح آمادگی واقعی تکنسین‌ها مورد سنجش قرار گرفت. 
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پایان گفت: در چهارمین دوره مسابقه مهارت فنی، بیش از هر زمان دیگری شاهد درخشش تکنسین‌هایی بودیم که با پشتکار، خلاقیت و مهارت مثال‌زدنی خود نشان دادند سرمایه‌های واقعی این سازمان هستند. آن‌ها با حضور در مراحل تئوری و عملی، توانستند توانایی‌های خود را در بالاترین سطح به نمایش بگذارند و نشان دهند که ارتقای خدمات پس از فروش، از مسیر آموزش و رقابت می‌گذرد.
مسابقه ویژه مدیران خودرو برای مخاطبان
گفتنی است در کنار رقابت میان تکنسین‌های حاضر در چهارمین دوره مسابقات مهارت فنی مدیران خودرو، مسابقه‌ای ویژه برای دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام خدمات پس از فروش مدیران خودرو به نشانی mvsco.official نیز برگزار شد. در این مسابقه، مجموعه‌ای از پرسش‌های فنی مطرح شد و مخاطبان فرصت یافتند دانش خود را به چالش بکشند. در پایان، از میان کسانی که پاسخ‌های صحیح ارسال کرده بودند، به ۱۰ نفر به‌ قید قرعه جوایز ارزشمند اهدا شد.

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار