به گزارش
خودروکار - فروش واحدهای این خودروساز پس از شیوع بیماری همهگیر کاهش یافت و در بحبوحه چالشهای زنجیره تامین از کمبود تراشه تا جنگ در اوکراین، به کمترین میزان ۸.۳میلیون در سال ۲۰۲۲ از ۹.۳میلیون در سال ۲۰۲۰ رسید.
فولکس واگن فروش بالاتری را به میزان ۴.۸۷میلیون خودرو اعلام کرد که هنوز به میزان قابلتوجهی پایینتر از سطح قبل از همهگیری است.
این خودروساز اعلام کرد که فروش تمامبرقی در گروه فولکس واگن با ۳۵درصد افزایش به ۰.۷۷میلیون دستگاه رسیده است، هرچند مدیران اجرایی در ماههای اخیر هشدار دادهاند که تقاضا برای خودروهای برقی آنطور که انتظار میرفت توسعه نمییابد.
طبق گزارش رویترز، تحویل خودروهای برقی با باتری در چین، جایی که فولکسواگن با رقبای محلی فقط برقی مبارزه میکند، به ۱۹۱هزار و ۸۰۰ دستگاه رسید، درحالیکه فروش کل ۱.۶درصد رشد کرد و به ۳.۲میلیون خودرو رسید.