او با تاکید بر ضرورت تبلیغات و بازاریابی برای خدمات با کیفیت و فرهنگ سازی استفاده از قطعات اصلی، ادامه داد: باید در زمینه ارائه خدمات، در بازارهای صادراتی نیز حضور داشته باشیم، به همين منظور باید کار مشارکتی انجام داد تا سهم بازار گسترش یاید.
سیدمحمدرضا موسوی مدیرعامل سایپا یدک نیز در این نشست گفت: طبق توافق با انجمن قطعهسازان، امکان استفاده از این مجموعه برای اعضای انجمن فراهم شده که موجب هم افزایی بیشتر در راستای عرضه مستقیم قطعات اصلی و با کیفیت به مشتريان خواهد شد.
او ادامه داد: به منظور استفاده از ظرفیت های موجود در بازار، بازارچه قطعات یدکی سایپا راه اندازی شد که در ادامه، با استفاده از ظرفیت شبکه نمایندگی ها، بازارچههای منطقه ای در سراسر کشور راهاندازی خواهد شد.
گفتنی است در این جلسه در توافق سایپایدک با انجمن قطعهسازان، امکان استفاده از بازارچه قطعات یدکی سایپا برای اعضای انجمن فراهم شده که موجب هم افزایی بیشتر در راستای عرضه مستقیم قطعات اصلی و با کیفیت به مشتريان خواهد شد.
منبع: سایپانیوز
انتهای پیام/