کد خبر: ۱۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
معاون استاندار لرستان مطرح کرد؛

عظیم خودرو جدیدترین خودروساز کشور آماده افتتاح است

معاون استاندار لرستان گفت: عظیم خودرو جدیدترین خودروساز کشور آماده افتتاح شدن است.
به گزارش خودروکار؛  گودرز امیری در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت برخی واحدهای صنعتی استان اظهار کرد: استاندار لرستان تاکنون پیگیری‌های زیادی برای تعیین تکلیف پارسیلون داشته و بالاخره در یک ماه گذشته با پیگیری‌هایی که داشتند توانستند مجوز را از بانک مرکزی برای سرمایه‌گذاری بانک‌ها بگیرند.

وی ادامه داد: اکنون بخش عمده‌ای از مطالبات معوق کارگران این کارخانه پرداخت شده و حقوق جاری آن‌ها نیز در حال پرداخت است و در چند ماه گذشته کنسرسیوم مربوطه اقدام به گرفتن مشاور در جهت ظرفیت‌یابی این واحد تولیدی کرده است.

امیری اضافه کرد: با توجه به فرسودگی تجهیزات و خطوط تولید نمی‌توان با شرایط فعلی اقدام به فعال‌سازی این کارخانه کرد و پیشنهاد استاندار این بود که این مجموعه به منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد تبدیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در ادامه اشاره‌ای نیز به مزایای مناطق ویژه اقتصادی داشت و افزود: مناطق ویژه اقتصادی دارای مزیت‌های بسیار مناسبی بوده و از معافیت‌هایی نیز برخوردار است و ارزش‌افزوده زیادی برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند و اگر کنسرسیوم به این نتیجه برسند که می‌توان این شرکت را به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کرد این امر محقق خواهد شد.

امیری بیان کرد: عظیم خودرو بیش از 120 میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه‎گذاری کرده و بر اساس اعلام سرمایه‌گذار پروژه 18 شهریورماه اولین خودروی این مجموعه به بازار عرضه خواهد شد و شاهد افتتاح این واحد تولیدی بزرگ خواهیم بود.



انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار