کد خبر: ۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در قزوین:

تمام مطالبات بالای 3 ماه قطعه‌سازان مدیریت شده است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امید می رود ایران خودرو در سال جاری نظام دریافت و پرداخت خود را ساماندهی کند، گفت: ایران خودرو سال گذشته حدود 40 هزار میلیارد ریال قطعه از قطعه سازان خریداری کرده است.
 به گزارش خودروکار، محمد رضا فیاض اظهار کرد: سال گذشته حدود 40 هزار میلیارد ریال قطعه از قطعه‌سازان توسط ایران خودرو خریداری شد و اکنون نیز تمام مطالبات بالای سه ماه قطعه‌سازان مدیریت شده است.

او افزود: قاطعانه اعلام می کنیم هیچ واحد تولیدی قطعه ساز بالای سه ماه مطالبه ندارد و اگر موردی در این زمینه وجود داشته باشد در صورت اعلام بررسی خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه، امیدواریم ایران خودرو در سال جاری نظام دریافت و پرداخت خود را ساماندهی کند، خاطرنشان کرد: در بخش رونق تولید سال گذشته دستاوردهای بسیار خوبی در این زمینه ایجاد شد و امسال نیز امیدواریم با تعامل با بانک های عامل، تامین اجتماعی و مالیات رفته‌رفته رونق بیشتری به حوزه تولید و بازار تزریق کنیم.

فیاض تاکید کرد: امیدواریم با تداوم این روند بتوانیم از طریق تسهیلات کمک های بیشتری را به سمت تولید روانه کنیم.

او گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیریت و احیای واحدهای با پیشرفت بالای 60 درصد را در اولویت خود قرار داده است و امیدواریم بتوانیم با مدیریت این واحدها در اشتغال و تولید موثر واقع شویم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاطرنشان کرد: در راستای راه اندازی واحد هایی که در طی سال های گذشته به خاطر سیاست های نادرست و مشکلات اقتصادی غیر فعال شده بودند چندین شرکت مهم را در سراسر کشور شناسایی کرده ایم و برای راه اندازی آنها توسط دولت و واگذاری مجدد به بخش خصوصی اقدام نموده ایم.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار