کد خبر: ۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
در راستای نظارت بر کیفیت ارائه خدمات در نمایندگی‌های سراسر کشور؛

مدیر عامل ایساکو در سیستان/ نظارت بر خدمات پس از فروش ایران خودرو ادامه دارد

در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر عامل ایساکو به شهرهای مختلف کشور، برای بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش، این بار عملکرد نمایندگی‌های مجاز سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
به گزارش خودروکار، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، پس از بررسی نقاط قابل بهبود در کارگروه‌ها و کمیته‌های مختلف با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران، برنامه‌های نوینی را در راستای ارتقا شبکه خدمات طرح‌ریزی و به شبکه ابلاغ کرد.

این شرکت با اجرای برنامه‌های مصوب توانست میزان رضایت‌مندی مشتریان از خدمات را در حالی افزایش دهد که ملاک‌های شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در این سال‌ها برای بررسی میزان رضایت مشتری، بسیار سخت‌گیرانه‌تر شده بود.

مدیرعامل ایساکو پس از ایجاد این تغییرات و طرح‌های خلاق و برنامه‌ریزی و تاکید برای اجرای آن، از ابتدای سال جاری، برای بررسی نحوه ارائه خدمات، تحت این استانداردها، به صورت سرزده به استان‌های مختلف سفر کرده و در جایگاه یک مشتری از پذیرش تا ترخیص خودروها و نحوه ارائه خدمات توسط کارشناسان را از نظر می‌گذراند.

سید رضا حسینی در راستای یکسان‌سازی ارائه خدمات در سراسر کشور، دورترین استان‌ها را نیز مورد بازدید قرار داده و از نزدیک بر نحوه خدمت‌رسانی نمایندگی‌های مجاز نظارت می‌کند.

او در آخرین سفر خود به همراه هیات نظارت به صورت سرزده به سیستان و بلوچستان سفر کرده تا نحوه کیفیت ارائه خدمات را در این منطقه نیز بهبود ببخشد.
 
انتهای پیام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
چرا یک گروه در تلگرام نمیزاین
مدیر پایگاه با سلام و احترام

ما کانال تلگرامی داریم که شما در میان تبلیغات سمت چپ صفحه اصلی و یا بالای هدر سایت می تونید به راحتی عضو کانال تلگرام و یا دیگر صفهات فضای مجازی ما بشوید.

با سپاس از شما
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
چرا یک گروه در تلگرام نمیزاین
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار