کد خبر: ۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

بازدید سرزده مدیر عامل ایساکو از نمایندگی‌های استان گیلان

مدیر عامل شرکت ایساکو در بازدیدهای سرزده خود برای بررسی کیفیت ارائه خدمات پس از فروش این‌بار به استان گیلان سفر کرد.
به گزارش خودروکار به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، سیدرضا حسینی، تاکید ویژه‌ای بر اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود در شبکه خدمات دارد و به همین منظور از ابتدای سال جاری با همراهی گروهی از مدیران مجموعه به صورت سرزده از نمایندگی‌های مجاز شهرهای مختلف بازدید می‌کند.
 
او در این بازدیدها از منظر یک مشتری مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو را در نمایندگی طی کرده و از نزدیک نحوه ارائه خدمات و چالش‌های مشتریان را رصد می‌کند و پس از بازدیدها در جلساتی در دفاتر منطقه‌ای به بررسی راهکارهای ممکن برای تسهیل هرچه بیشتر ارائه خدمات می‌پردازد.
 
حسینی در حاشیه بازدید از نمایندگی‌های استان گیلان با یادآوری اهداف شرکت ایساکو در سال 96 مبنی بر رضایت مشتری، بهره‌وری و انضباط مالی، گفت: امیدواریم دستاورد این بازدیدها که از شهرهای تهران و کرج شروع شد و به مشهد، آبادان، اهواز و یزد و اکنون شهر رشت رسیده است باعث ارتقاء میزان رضایت مشتریان شود.
 
انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار