ایران خودرو: برخورد جدی با نمایندگی متخلف دهلران/ شهروندان تخلف ها را گزارش کنند
معاون خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) درباره اقدام یک شهروند دهلرانی در آتش زدن خودرو خود روبروی نمایندگی 2025 این شهر در اعتراض به کاستی خدمات پس از فروش گفت: نمایندگی شهرستان دهلران مرتکب تخلف شده است که با آن برخورد جدی و لازم صورت می گیرد.
به گزارش خودروکار، امروز (شنبه) فردی در شهرستان مرزی دهلران در اعتراض به ارایه نشدن خدمات پس از فروش در نمایندگی 2025 ایران خودرو این شهر، وسیله نقلیه خود را روبروی آن مکان آتش زد.
شهریار سلطانی درباره این رخداد گفت: مشتری دهلرانی، خودرو دنای خود را به دلیل تصادف و آسیب در جلو سمت راست به نمایندگی برد که بر اساس کارشناسی انجام شده به تعویض در خودرو نیاز بود اما به دلیل مشکلاتی که نمایندگی داشت نتوانست درخواست قطعه در خودرو را در سیستم شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو ثبت کند و درخواست را بفرستد.
سلطانی افزود: این نمایندگی باید مشتری را با هماهنگی، به یکی دیگر از نمایندگی های ایران خودرو معرفی یا مراتب را به شرکت ایرانخودرو اطلاعرسانی می کرد تا قطعه در کوتاه ترین زمان برای نمایندگی ارسال شود که به دلیل خودداری از انجام این کارها و بی مسئولیتی در قبال مشتری، دچار تخلف شده است و با وی برخورد جدی صورت می گیرد.
به گفته وی، خودرو از نوزدهم تا بیست و ششم اسفندماه از نمایندگی خارج شده و در اختیار شهروند دهلرانی بوده است.
سلطانی افزود: بهتر بود مشتری به جای این اقدام (آتش زدن خودرو) با واحدهای نظارتی شرکت ایران خودرو که راه های ارتباطی با آنها در معرض دید مشتریان همه نمایندگی ها قرار دارد تماس گرفته و مراتب را به شرکت ایرانخودرو گزارش میکرد تا افزون بر رسیدگی به تخلف نمایندگی، مشکل پیش آمده برای وی نیز پیگیری میشد.
وی تاکید کرد تخلف نمایندگی و همچنین رسیدگی به مشکل پیش آمده برای هموطن دهلرانی در حال پیگیری است.
این مسئول، از مشتریان شرکت ایرانخودرو خواست در صورت بروز هرگونه مشکل با کانال های ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو بویژه شماره (096440) تماس بگیرند و موارد پیش آمده را مطرح کنند.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/