کد خبر: ۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

کارنامه جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو

جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو در بامداد شانزدهم فروردین ماه سال جاری در حالی پایان یافت که 2737 نمایندگی، فروشگاه، اکیپ و پایگاه امداد از 25 اسفند سال 95 برای خدمت‌‌‌رسانی به هموطنان در آماده‌باش به سر بردند.
به گزارش خودروکار، مدیر عامل شرکت ایساکو در این باره گفت: پرسنل 411 نمایندگی کشیک، 233 فروشگاه و 2093 اکیپ امداد نهایت تلاش خود را به کار بستند که هموطنان و مسافران نوروزی، بتوانند در صورت نیاز، بهترین خدمات خودرویی را با کیفیت بالا دریافت کنند.


سید رضا حسینی همچنین گفت: در این طرح براي رضايت‌مندي هر چه بيشتر مشتريان،‌ علاوه بر نمايندگي‌هاي يك شيفت كه از ساعت 8 صبح فعال بودند، ‌170 نمايندگي دو شيفت نيز از ساعت 8 تا 21 به ارايه خدمات به هموطنان پرداختند، همچنین تعداد نمایندگی‌‌هایی که در تمام ایام تعطیل به صورت کامل آماده خدمت‌‌رسانی بودند نیز بیش از 18درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.


او افزود: آمارها حاکی است، در این ایام همکاران مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو با شیفت کاری شبانه‌روزی، به 99درصد تماس‌های مشتریان پاسخ دادند که این عدد در مقایسه با سال گذشته نزدیک به 11درصد رشد داشته است. در نتیجه این مکالمات بیش از 76درصد مشتریان با حضور نیروهای امدادی و دریافت امداد بالینی خودرو به مسیر خود ادامه دادند و نزدیک به 24درصد خودروها به نمایندگی‌ها منتقل شدند. گفتنی است، 4.5درصد از این تماس‌ها و خدمات ارائه شده، به دارندگان خودروهایی غیر از محصولات ایران‌خودرو تخصیص یافته است.


او اضافه کرد: با توجه به استقبال مشتریان از طرح‌های پیش نوروزی همچون طرح بازدید رایگان قبل از سفر و همچنین افزایش کیفیت خودروهای تولیدی، تعداد کل تماس‌ها نسبت به سال گذشته 7.5 درصد کاهش یافت اما موفق شدیم تعداد امدادهای ارائه شده را حدود 11 درصد افزایش دهیم. همچنین میانگین زمان تعمیرات در نمایندگی‌ها نیز کاهش 26درصدی داشته است.


حسینی در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز این طرح گفت: از اواسط سال 95 جلسات متعددی برای تامین سبد قطعات و تجهیزات لازم طرح، در شرکت داشتیم و با آمادگی کامل طرح را در 25 اسفند 95 اجرایی کردیم. ستاد نوروزی ایساکو نیز به صورت مداوم در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور بر نحوه اجرای آن در مراکز خدماتی و جاده‌های کشور نظارت و پایش لازم را به عمل آوردند تا از کیفیت ارائه خدمات و رضایت‌ مشتریان اطمینان حاصل کنند.


او با اشاره به افزوده شدن ناوگان نوین ارائه خدمت فوری در محل ـ اتوکلیک ـ به شبکه خدمات پس از فروش گفت: امیدواریم با گسترش این فعالیت جدید خدماتی بتوانیم در ایجاد اشتغال در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده است، سهم مناسبی داشته باشیم و گام مفیدی در راستای فرمایشات و منویات رهبر فرزانه انقلاب برداریم.


حسینی در پایان به بهبود تمام شاخص‌های ارائه خدمات در ایام نوروز نسبت به سال‌ گذشته، اشاره کرد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم در افقی که برای سال جاری تعریف کرده‌ایم نیز رشد قابل توجهی داشته باشیم و میزان شاخص رضایت مشتریان را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.


گفتنی است، مدیر عامل ایساکو در راستای کنترل کیفیت عملیات خدمت‌رسانی در ایام نوروز 96، چندین بار به صورت سرزده از برخی نمایندگی‌ها و اکیپ‌های امدادی در تهران، کرج، مشهد، اهواز و آبادان بازدید کرد و ضمن بررسی شرایط با چند مشتری که در این مراکز حضور داشتند به گفتگوی حضوری و تلفنی پرداخت. به طور کلی تعداد بازدید مسئولین از شبکه خدمات در این ایام، نسبت به سال گذشته 276درصد رشد یافت.



انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار