کد خبر: ۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
نکته فنی 10 فروردین ماه "خودروکار"

دلایل خروج آب از اگزوز خودرو

شاید برای بسیاری از رانندگان خروج آب از اگزوز جالب و حتی عجیب باشد. برای آشنایی با دلایل آن خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.
به گزارش خبرنگار خودروکار، چکه کردن آب از لوله اگزوز در هوای گرم اتفاق بیافتد دو علت می تواند داشته باشد:


1- ممکن است واشر سرسیلندر خراب شده باشد که با تعویض واشر سر سیلندر این مشکل حل شدنیست.



2- ممکن است سر سیلندر ترک خورده یا تاب برداشته باشد که در این صورت سرسیلندر به تراشکاری احتیاج دارد.



نکته : در صورت سوختن واشر سر سیلندر و یا ترک خوردن سیلندر اشکال دیگری نیز در خودرو مشاهده خواهد شد و آن گرم شدن بیش از حد موتور و ایجاد حباب در آب رادیاتور می باشد بنابراین نسبت به رفع عیب هرچه زودتر اقدام کنید.


شما از ما بپرسید!

*** گفتنی است شما مخاطبان عزیز نیز می توانید سوالات یا مشکلات فنی خودرویی خود را در این صفحه با ما در میان بگذارید تا "خودروکار" به آن ها پاسخ دهد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
با درود
پس از یک هفته خودرو ال 90 خود را روشن کردم پس از 5 دقیقه در جا کار کردن متوجه شدم 1 تا 2 لیتر آب از اگزوز روز زمین ریخته و کم کم ریزش آب آن قطع شد. تا 15 دقیقه ای که روشن بود موتور داغ نکرد و رادیاتور هم هیچ آبی کم نکرده و روی خط ماکزیموم هست. یکی از دوستان میگه شاید کسی برای آزار در اگزوز آب ریخته باشد البته مدتی هست که پس از خاموش کردن خودرو هر چند دقیقه صدایی شبیه تک ضربه به فلز شنیده میشود.
سپاس
علی
|
-
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
سلام
هنگام صبح زمان روشن کردن خودور صدای تلق تلق میاید که وقتی کلاچ مگزفته شود صدا قطع میشود وقتس ماشین کارکند وگرم شود صدا قطع میشود لطفا راهنمایی کنید. با تشکرات فراوان
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار