کد خبر: ۳۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

کسب رتبه نخست رضایت مشتریان از خدمات فروش برای سومین بار متوالی توسط مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو برای سومین بار متوالی موفق به اخذ رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان از فروش شد.
به گزارش خودروکار، این ارزیابی مرتبط به 3 ماهه چهارم سال 98 است از آنجا که ارزیابی فوق توسط سازمان کیفیت و استاندارد کشور برگزار می شود و به صورت 3 ماهه است، از سال 97 تاکنون در 8 ارزیابی اخیر ، شرکت مدیران خودرو 7 بار موفق به اخذ رتبه نخست شد که خود نشان دهنده وظعیت مطلوب در میان خودروسازان داخلی است.

 در این ارزیابی شرکت مدیران خودرو موفق به کسب امتیاز  707 شد، در حالی که متوسط این صنعت  امتیاز 605 بوده که نشان از اختلاف بالا با امتیاز استاندارد دارد که عملکرد بسیار خوب این شرکت را در بحث رضایت مشتریان از فرایند فروش این شرکت را دارد.


انتهای پیام/


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار