به گزارش خودروکار، حميد مرادي در مراسم توديع و معارفه مدير عامل ايساكو گفت: در ارتقاي رضايتمندي مشتريان، نمايندگيهاي مجاز نقش و سهمي بيشتري دارند.
وي با بیان اينکه نمایندگیهای ايساكو نقطه تماس و خط مقدم ارتباط با مشتريان هستند، تاكيد كرد: رسالت امروز ما جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی است و این موضوع در سایه تغییر راهکارها و اتخاذ رویکردهای جدید در سیستم خدمات پس از فروش اين ایرانخودرو است.
قائم مقام اجرايي مديرعامل ايران خودرو از تلاشهاي شبانهروزي تيم مديريتي و كاركنان ايساكو براي استانداردسازی و تسهیل خدمترساني به مشتريان قدرداني كرد.
در ادامه عادل پيرمحمدي عضو هيات مديره ايران خودرو خاطر نشان كرد: نهادينه شدن فرهنگ خدمترساني به ذينفعان باعث تقويت اعتماد مردم به ايران خودرو مي شود.
وي افزود : برنامهها و كارهاي خلاقانهاي در زمينه ارائه خدمت به مشتريان توسط ايساكو صورت گرفته و بايد اين مسير خدمترساني ارتقا یافته و توسعه داده شود .
پيرمحمدي تاكيد كرد: مدير عامل جديد ايساكو، وظيفه خطيري در قبال بيش از دو ميليون مشتري ايران خودرو دارد و جلب رضايت حداكثري آنان كاري سخت است اما با تدوين برنامه هاي خلاقانه و توجه به شبكه خدمت رساني اين امر دست يافتني است.
مونسان مديرعامل جديد خدمات پس از فروش ايران خودرو نیز گفت: با تدوين و ارائه برنامههاي جديد، مسير خدمترساني به مشتريان را توسعه ميدهيم.
وي تاكيد كرد: از تمامي بسترها و ابزارهاي نوين براي جلب رضايت مشتريان و ارائه خدمات مطلوب و بهينه به آنان استفاده خواهيم كرد.
در ادامه، سيد رضا حسيني مدير عامل سابق ايساكو نیز گزارشي از عملكرد خود ارائه داد كه مورد تقدير قرار گرفت.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/