کد خبر: ۳۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

ارائه خدمات نوين و رضايت مشتريان اولويت اول ایساكو

قائم مقام اجرايي مديرعامل ايران خودرو ارتقاي رضايت‌مندي مشتريان و ارائه خدمات نوين را از مهم‌ترين اولويت‌هاي كاري ايساكو دانست.
به گزارش خودروکار، حميد مرادي در مراسم توديع و معارفه مدير عامل ايساكو گفت: در ارتقاي رضايت‌مندي مشتريان، نمايندگي‌هاي مجاز نقش و سهمي بيش‌تري دارند.

وي با بیان اين‌که نمایندگی‌های ايساكو نقطه تماس و خط مقدم ارتباط با مشتريان هستند، تاكيد كرد: رسالت امروز ما جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی است و این موضوع در سایه تغییر راهکارها و اتخاذ رویکردهای جدید در سیستم خدمات پس از فروش اين ایران‌خودرو است.

قائم مقام اجرايي مديرعامل ايران خودرو از تلاش‌هاي شبانه‌روزي تيم مديريتي و كاركنان ايساكو براي استانداردسازی و تسهیل خدمت‌رساني به مشتريان  قدرداني كرد.

در ادامه عادل پيرمحمدي عضو هيات مديره ايران خودرو خاطر نشان كرد: نهادينه شدن فرهنگ خدمت‌رساني به ذي‌نفعان باعث تقويت اعتماد مردم به ايران خودرو مي شود.

وي افزود : برنامه‌ها و كارهاي خلاقانه‌اي در‌‌ زمينه ارائه خدمت به مشتريان توسط ايساكو صورت گرفته و بايد اين مسير خدمت‌رساني ارتقا یافته و توسعه داده شود .

پيرمحمدي تاكيد كرد: مدير عامل جديد ايساكو، وظيفه خطيري در قبال بيش از دو ميليون مشتري ايران خودرو دارد و جلب رضايت  حداكثري آنان كاري سخت است اما با تدوين برنامه هاي خلاقانه و توجه  به شبكه خدمت رساني اين امر دست يافتني است.

مونسان مديرعامل جديد خدمات پس از فروش ايران خودرو نیز گفت: با تدوين و ارائه برنامه‌هاي جديد، مسير خدمت‌رساني به مشتريان را توسعه مي‌دهيم.

وي تاكيد كرد: از تمامي بسترها و ابزارهاي نوين براي جلب رضايت مشتريان و ارائه خدمات مطلوب و بهينه به آنان استفاده خواهيم كرد.

در ادامه، سيد رضا حسيني مدير عامل سابق ايساكو نیز گزارشي از عملكرد خود ارائه داد كه مورد تقدير قرار گرفت.



منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/

 

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار