به گزارش خودروکار، قرار است دو گروه خودروسازی با نهایی ساختن توافق ادغام ۵۰ میلیارد دلاری، چهارمین خودروساز بزرگ جهان را متولد کنند.
تاوارز تصریح کرد: «ما اکنون در چین حضور داریم اما باید فرمولی پیدا کنیم تا بتوانیم به حضور موفق خود در این بازار کلیدی ادامه دهیم.» در سال ۲۰۱۹، فروش پژو-سیتروئن در چین با کاهش ۵۵ درصدی به ۱۱۷ هزار و ۸۴ دستگاه رسید که دلیل اصلی آن، رقابت شدید از سوی خودروسازان چینی بوده است.
این در حالی است که سایت تولیدی پژو در چین برای ساخت سالانه یک میلیون دستگاه خودرو، طراحی و راهاندازی شده است. همچنین فروش فیات-کرایسلر در چین نیز که طی سال ۲۰۱۸ برابر با ۱۶۳ هزار دستگاه بود با ثبت افت چشمگیری در سال ۲۰۱۹ به ۹۰ هزار دستگاه رسید.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/