کد خبر: ۳۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

برنامه‌های خودروسازان برای مقابله با کرونا

به گفته مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به منظور حفظ سلامتی هموطنان و کاهش ترددهای غیر ضروری، خدمات پس از فروش به مشتریان ایران‌خودرو در منازل ارائه می شود.
به گزارش خودروکار، طبق اعلام ایران‌خودرو، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) اعلام کرد که بر اساس دستور مدیر عامل ایران خودرو و باتوجه به افزایش مراجعه مشتریان به نمایندگی‌های این شرکت در ایام پایان سال و ضرورت حفاظت از سلامتی هموطنان، تمهیداتی پیش بینی شده که ثبت درخواست و نوبت دهی برای خدمات غیرحضوری از طریق تلفن ۰۹۶۴۴۰ و اپلیکیشن ایساکو صورت پذیرفته و کلیه خدمات تعمیرگاهی تا سطح نیمه سنگین بدون نیاز به مراجعه و در منازل انجام شود.



منبع: ایسنا

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار