کد خبر: ۳۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
دستيار ويژه وزير صنعت، معدن و تجارت در بازديد از گروه سايپا:

اقتصاد مقاومتی در سايپا به‌اجرا درآمده است / سايپا زيرساخت عظيمی براي رونق و توسعه دارد

مشاور عالی و دستيار ويژه وزير صنعت، معدن و تجارت در بازديد از سايپا گفت: در سايه مدیریت جهادی مدیران سايپا، اقتصاد مقاومتی در قالب رونق توليد، نهضت ساخت داخل و كاهش هزينه‌ها در اين مجموعه محقق شده است.
به گزارش خودروکار، صادق نجفی افزود: گروه خودروسازی سايپا با برخورداری از زيرساخت‌ها و ظرفيت‌های عظيم خود، از تهديد تحريم‌ها برای خود يك فرصت ايجاد كرده و با تكيه بر امكانات داخلی، محصولات جديدی را برای عرضه به بازار در سال آينده طراحی و توليد كرده است.

به گفته وی عمده‌ترين هدف در صنعت خودرو ارتقای سطح رضايت مشتريان است و سايپا توانسته در سايه برخورداری از مديريت جهادی، در اين زمينه گام‌های بزرگی بردارد.

نجفی ادامه داد: مديريت سايپا استفاده از استعدادها و توانايی‌های جوانان را در دستوركار قرار داده و با فكر، برنامه‌ريزی و مديريت مناسب، به‌دنبال حل مشكلات است.

دستيار ويژه وزير صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفت: همه بخش‌هاي ذيربط در صنعت خودرو، بايد اين حوزه مهم اقتصادی كشور را مورد حمايت قرار دهند و مسير رونق توليد را هموار كنند.

عضو قرارگاه رونق توليد كشور تصريح كرد: تحريم‌های ايجاد شده بر علیه اين ملت، نخواهد توانست چرخه توليد را متوقف كرده و دشمنان را به اهداف شوم خود برساند.



منبع: سایپا نیوز

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار