کاهش ۳۹ درصدی فروش تسلا در آمریکا
گزارشهای منتشر شده از سوی تسلاموتورز حاکی از آن است که فروش این خودروساز نوظهور و جاهطلب آمریکایی در بازار ایالات متحده با کاهش ۳۹ درصدی در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ مواجه شده است.
به گزارش خودروکار، تسلاموتورز یکی از شرکتهای خودروسازی نوظهوری است که در چند سال اخیر با معرفی و عرضه خودروهای تمام برقی و الکتریکی قدرتمند با توان پیمایش مسافتهای طولانی و ظرفیت بالای باتری توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را در سراسر جهان به خود جلب کند و سهم قابل توجهی را از بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد.
حالا به تازگی تسلاموتورز آمار و گزارشهای جدیدی را منتشر کرده است که نشان میدهد میزان فروش آن در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است و این بدان معناست که درآمدهای حاصل از فروش خودروهای تسلا نیز از ۳.۱۳ میلیارد دلار به دو میلیارد دلار کاهش یافته است.
البته این در حالیست که تسلا در سالهای اخیر و از زمان فعالیتش تاکنون به خوبی موفق شده است خودروهای تمام الکتریکی، قدرتمند و لوکسی را روانه بازارهای جهانی کند و نظر، توجه و رضایت خیل عظیمی از مشتریان و علاقمندان را به سمت و سوی خود جلب کند.
بر اساس گزارش بلومبرگ، ایلان ماسک، موسس و مدیرعامل تسلاموتورز، همواره برای توسعه و گسترش بازار و میزان فروش خود برنامههای طولانی مدت و جاه طلبانهای داشته و در این راستا نیز تلاش کرده تا بازار فروش خود را از انحصار برخی کشورها نظیر چین و ایالات متحده آمریکا خارج کند تا بتواند درآمدزایی و سودآوری خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/