کد خبر: ۲۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
مدیرعامل ساپکو خبر داد(3):

پوست اندازی ساپكو درهمكاری با سازندگان

درنشست مديرعامل شركت ساپكو با سازندگان استان خراسان رضوي ماموريت هاي جديد و روش همكاري اين شركت با قطعه سازان تشريح شد .
به گزارش خودروکار، منصورمنصوري در نشست با اعضای قطعه سازان استان خراسان رضوي درحاشيه نوزدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات و مجموعه هاي خودرو مشهد باتاكيد كر بر روش هاي همكاري ساپكو با سازندگان نياز به پوست اندازي دارد ، اجراي عدالت در ارتباط و پرداخت ها را ازجمله نياز هاي اين تغييرات عنوان كرد .

  وی ضمن تشریح ماموریت های ابلاغی جدید ساپکو تصریح کرد: تدوین مدل جامع ارتباط با تامین کنندگان تمرکز و هم افزایی در این صنعت را افزایش داده، استفاده از نقطه نظرات تمامی سازندگان را ممکن می سازد.

منصوري  در خصوص ماموریت توسعه و تعمیق خودکفایی این شرکت اضافه کرد: خوشبختانه با شکل گیری کمیته ساخت داخل در ایران خودرو که دبیری آن به ساپکو سپرده شده است، جلسات منظمی با وزارتخانه داریم و با حضور مدیرعامل ایران خودرو نهضت خودکفایی بطور ویژه دنبال خواهد شد.

مديرعامل ساپكو اجرای عدالت در قیمت گذاری را ماموریت آخر ساپکو عنوان کرد و هدف آن را تعیین قیمت بر اساس CBD یا قیمت هدف (target price) دانست.

انتهای پیام/


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار