کد خبر: ۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

پرده برداری از خودروی لوکس "لوسید" +تصاویر

اگر به دنبال یک خودرو لوکس الکتریکی هستید که در 2.5 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می رسد، دارای 1000 اسب بخار نیرو و فضای داخلی بسیار بزرگ است، خودرو "لوسید Air" منساب ترین گزینه برای شما است!
به گزارش خبرنگار خودروکار، کمپانی تولید کننده این خودرو، همانند تسلا در Silicon Valley قرار دارد.
 
 

درک جنکینز، طراح ارشد این کمپانی اینگونه این ماشین را توصیف کرد: " یک خودرو تماما لوکس، یک وسیله حمل و نقل فوق العاده و یک ماشین اسپرت در کلاس جهانی."

خودرو های الکتریکی سهمی کمتر از 1 درصد بازار را در اختیار دارند، اما تسلا به وسیله خودرو هایش ثابت کرد که میل و اشتیاق بیشتری برای این گونه خودرو ها وجود دارد.

به نظر می رسد که لوسید ایر به نوعی یک رقیب تمام عیار برای مدل S شرکت تسلا محسوب می شود.

پیتر راولیسون، مدیر ارشد فناوری شرکت لوسید و مهندس سابق مدل S شرکت تسلا گفت: "اگر بخواهیم این خودرو را تنها یک ماشین الکتریکی محسوب کنیم بازار واقعی آن را تحریف کرده ایم. ما در حال رقابت با بازار خودرو های لوکس در سطح جهانی هستیم."

 

این قسمت در اختیار خودرو های بنزینی کمپانی های آئودی، بی ام دبلیو و مرسدس بنز است. اگر بخواهیم مو شکافانه تر به این ماشین نگاه کنیم، لوسید ایر فضای داخلی مرسدس بنز S کلاس و بدنه ای کوچک تر از کلاس E را دارد.

اگر این شرکت طبق برنامه هایش پیش برود، تا اواخر سال 2018 چیزی حدود 10000 دستگاه ار مدل ایر تولید خواهد کرد. قیمت این خودرو زیاد خواهد بود. کمپانی قصد دارد تا پس از رسیدن به تولید ایده آل قیمت 65000 دلار را برای آن در نظر بگیرد و این در حالی است که سری های ابتدایی این خودرو گران تر خواهد بود.
 


لوسید قصد دارد تا این خودرو را در ایالت آریزونا آمریکا تولید و از اواخر سال 2018 فروشش را آغاز کند.



مترجم خودروکار: مازیار جعریه

منبع: Los Angeles Times


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار