اسکالا از همان آرایش دیفرانسیل عقب سبک وزنی پیروی میکند که CT6 بر آن پایه استوار بوده است. اگرچه نسبت به CT6 6.5 اینچ طولانی تر، ۲٫۷ اینچ پهن تر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز ۴٫۷ اینچ بیشتر است. بنابراین هیچ شکی نیست که با یک سدان بزرگ و پیشرو طرف هستیم. اما نکته مهم در خصوص اسکالا رازی است که در زیر کاپوت بزرگ آن نهفته است. یک موتور کاملا جدید V8 تویین توربو ۴٫۲ لیتری که از قابلیت غیرفعال کردن سیلندرها نیز برخوردار است.
با نگاه به طراحی ظاهری چیزی که در ابتدا توجه را به سمت خود جلب میکند جلوپنجره ذوزنقه ای شکل آن است که فاقد تزیینات کرومکاری شده موجود در CTS و CT6 میباشد. کادیکلاک وعده داده است که در محصولات آینده خود از این سبک جدید استفاده خواهد کرد. چراغ های کوچک و باریک جلو که از فناوری OLED در تولید آنها استفاده شده و مه شکن هایی که به نوعی مکمل طرح چراغ های جلو هستند از دیگر نکات طراحی خودرو در جلو محسوب میشوند. رینگ های ۲۲ اینچی هفت پره دوبل در کنار انبوه تزیینات کرومی سطح بالای طراحی اسکالا را به رخ میکشند.
در داخل خودرو با وجود سقف شیشه ای با یک فضای گلخانه ای شکل روبرو هستید. چیزی که در کل به نظر میرسد سادگی درون کابین میباشد و همچنین الهام گرفتن این طراحی از محصولات دهه شصت و هفتاد کادیلاک، یادآور دوران اوج این برند در عرضه خودروهای لوکس میباشد. اما نکته ویژه در طراحی داخلی اسکالا صفحه نمایش OLED آن میباشد که توسط LG توسعه داده شده است. ترکیب زیبایی از تزیینات کرومی، چرمی و پارچه ای بر روی صندلی ها از دیگر نکاتی است که میتوان به آن اشاره کرد. صندلی های عقب نیز هر کدام از یک سیستم ارتباط سرگرمی مستقل برخوردار هستند.
با توجه سبک جدید طراحی ظاهری و استفاده از یک موتور کاملا جدید به خوبی روشن است که اسکالا پرچمدار آینده کادیلاک بوده و میتواند عنوان CT8 را یدک بکشد. در عین حال استفاده از فناوری های پیشرفته روز، پرده از نقشه هوشمندانه کادیلاک برمیدارد که امیدوار است بر پایه آن بتواند آلمانی ها را به چالش بکشد.