
به گزارش خودروکار، سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره خدمات پس از فروش، گفت: خدمات پس از فروش به معنای اعتمادی است که خودروساز به عملکرد خود دارد یعنی از کیفیت خودروی تولیدی مطمئن است به گونهای که تضمین میدهد اگر محصول تولیدی دچار ایراد شد خریدار میتواند آن را بدون پرداخت پول تعمیر کند.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که خودروسازان عملکرد مناسبی داشته باشند خودرو پس از تولید نباید خراب شود این در حالی است که برای ارائه خدمات پس از فروش مسافتی در نظر گرفته میشود در حالیکه در این مسافت فقط باید آب و روغن خودرو تعویض شود.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که خودروسازان عملکرد مناسبی داشته باشند خودرو پس از تولید نباید خراب شود این در حالی است که برای ارائه خدمات پس از فروش مسافتی در نظر گرفته میشود در حالیکه در این مسافت فقط باید آب و روغن خودرو تعویض شود.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که خودروسازان عملکرد مناسبی داشته باشند خودرو پس از تولید نباید خراب شود این در حالی است که برای ارائه خدمات پس از فروش مسافتی در نظر گرفته میشود در حالیکه در این مسافت فقط باید آب و روغن خودرو تعویض شود.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که خودروسازان عملکرد مناسبی داشته باشند خودرو پس از تولید نباید خراب شود این در حالی است که برای ارائه خدمات پس از فروش مسافتی در نظر گرفته میشود در حالیکه در این مسافت فقط باید آب و روغن خودرو تعویض شود.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که خودروسازان عملکرد مناسبی داشته باشند خودرو پس از تولید نباید خراب شود این در حالی است که برای ارائه خدمات پس از فروش مسافتی در نظر گرفته میشود در حالیکه در این مسافت فقط باید آب و روغن خودرو تعویض شود.
ارائه خدمات پس از فروش بیشتر؛ کیفیت پایین خودروی تولیدی
وی تصریح کرد: در برخی موارد ارائه خدمات بیشتر در حوزه خدمات پس از فروش مزیت تلقی میشود درحالیکه این موضوع به معنای کیفیت پایین خودروی تولیدی است.این نماینده مردم در مجلس دهم بابیان اینکه خدمات پس از فروش به مثابه صدور چک سفید امضا است یعنی خودروساز کیفیت خودروی تولیدی را تضمین میکند، اظهار کرد: مراجعه کمتر مردم برای استفاده از خدمات پس از فروش نشان دهنده کیفیت خودرو و در نتیجه رضایتمندی بیشتر مردم است.
این نماینده مجلس دهم درباره وضعیت خدمات پس از فروش در کشور، گفت: گستره توزیع خدمات پس از فروش باید افزایش پیدا کند تا مردم به راحتی بتوانند به این خدمات دسترسی داشته باشند.
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در برخی موارد به دلیل نصب دزدگیر یا تعمیرسطحی خدمات پس از فروش به مشتری ارائه نمیشود در حالیکه این برخورد درست نیست. خریدار زمانی به تعمیرگاه مراجعه میکند که ناچار باشد نباید با باز و بسته کردن پیچ و مهره خودرو، خریدار را از استفاده از خدمات پس از فروش محروم کرد.
منبع: خانه ملت
انتهای پیام/