عزم آئودی در بازگشت به میدان رقابت
آئودی اعلام کرده است که بنا دارد برنامه جدیدی را در ماه مه سالجاری میلادی برای افزایش شتاب در میزان فروش خود اجرایی کند.
به گزارش خودروکار، اکنون آئودی در حالی که با چالشهای هزینههای هنگفت توسعه خودروهای برقی و تستهای آلایندگی در اروپا دستوپنجه نرم میکند گوی رقابت را به رقبای آلمانی خود- مرسدسبنز و بیامو- واگذار کرده است. همچنین فروش جهانی این خودروساز با کاهش ۵/ ۳ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷، در سال ۲۰۱۸ به ۸۱/ ۱ میلیون دستگاه کاهش داشت. فروش این شرکت در اروپا نیز کاهشی ۱۴درصدی را تجربه کرد. آئودی قصد دارد حاشیه سود خود را در سال جاری به ۵/ ۸ درصد برساند. این خودروساز آلمانی سال ۲۰۱۹ را به «سال گذار» تعبیر کرده است که در آن تلاش میکند برنامههایی را درجهت کاهش هزینهها و افزایش کارآیی انجام دهد.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/