کارمانیا خبر داد؛
دوره آموزشی مدیران نمایندگان فروش کارمانیا برگزار شد
پنجم شهریور ماه با حضور معاونت و مدیریت فروش، مدیریت واحد شبکه نمایندگان، مسئولین آموزش فروش و مدیران نمایندگی های شرکت خودروسازی کارمانیا دوره آموزشی برای مدیران نمایندگان فروش شرکت خودروسازی کارمانیا برگزار شد.
به گزارش خودروکار، این دوره مختص مدیران نمایندگان فروش تدوین شده است و هدف از برگزاری آن آشنایی و در نتیجه پیاده سازی هر چه بیشتر الزامات مورد نیاز در فرآیندها و محیط نمایندگان فروش است.
در خط مشی کیفی شرکت خودروسازی کارمانیا علاوه بر تاکید ویژه بر تولید محصولات باکیفیت توجه ویژه ای نیز به ایجاد خدمات فروش و پس از فروش فراگیر، با کیفیت و قیمت مناسب شده است. در این راستا واحد آموزش و ارتقا نمایندگان فروش اقدام به برگزاری دوره¬ های آموزشی منظم میکند.
این دوره- های آموزشی که برای پرسنل نمایندگان فروش برگزار می شود، عناوین متعددی مانند آشنایی با محصولات فعلی، محصولاتی که در آینده وارد سبد فروش خودروسازی کارمانیا میشوند، مبانی بازاریابی و فروش، علوم ارتباطات، اصول و فنون مذاکره را شامل میشود. طبق برنامه زمانبندی واحد آموزش و ارتقا نمایندگان فروش، از پرسنل نمایندگان فروش برای حضور در این دورهها دعوت به عمل میآید. از آنجایی که توسعه و ارتقا منابع انسانی یکی از مهمترین اصول و اهداف خودروسازی کارمانیا است، اجرای چنین دورههایی اولویت بالایی در اهداف کلان شرکت خودروسازی کارمانیا دارد.
مدرس این دوره، جناب آقای مهندس عبدی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به تشریح نظام ارزیابی نمایندگیهای فروش خودرو پرداختند که این مطالب در محیطی تعاملی با مشارکت فراگیران همراه شد. الزامات مطرح شده در این کلاس آموزشی در دورههای منظم توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) مورد بازرسی قرار گرفته و نتایج آن در اختیار عموم قرار میگیرد. شرکت خودروسازی کارمانیا نیز با ممیزیهای دورهای داخلی بر اجرای این الزامات نظارت نموده و یاری رسان نمایندگان در راستای بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات فروش به مشتریان است.
انتهای پیام/