کد خبر: ۱۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
کارمانیا خبر داد؛

دوره آموزش ویژه خدمات پس از فروش کارمانیا برگزار شد

دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت کارمانیا، نماینده رسمی برند BYD چین در ایران، در مرکز آموزش خودروسازی این شرکت برگزار شد.
به گزارش خودروکار، سرمد، مدیر خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا با اعلام این خبر اظهار داشت: مطابق برنامه ریزی و تقویم آموزشی، واحد آموزش خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا از تاریخ 97/4/19 لغایت دوشنبه 97/4/31 به مدت 11 روز کاری مبادرت به برگزاری 6 دوره فنی- تخصصی زیر جهت کارشناسان فنی مستقر در نمایندگی های خدمات پس از فروش در سراسر کشور در مرکز آموزش تخصصی کارمانیا در مجتمع هزار کرمان کرده است.


این دوره آموزشی که با بهره گیری از مدرسین مجرب و متخصص واحد فنی و مهندسی کارمانیا و با کمک دستگاه ها و تجهیزات مدرن آموزشی شرکت BYD بصورت تئوری و عملی  برگزار می شود شامل تمامی سیستم های مکانیکی و الکترونیکی خودروهای تولیدی شرکت کارمانیا از جمله:

- عیب یابی گیربکس دستی خودروهای BYD
- عیب یابی سیستم برق خودروهای BYD شامل S6 ،F3 و S7  
- معرفی سیستم های مختلف خودروی S7 و F3      
- عیب یابی گیربکس اتوماتیک WDCT خودروهای BYD                                        
- تعمیرموتور خودروهای BYD در حجم های 1500، 2000 توربو و 2400                                   
- معرفی و عیب یابی سیستم ترمز و فرمان و جلوبندی خودروهای BYD


است و منجر به تقویت و تسلط بیشتر کارشناسان فنی نمایندگیهای مجاز به شناسایی سیستم ها، عیب یابی مشکلات سیستمی و رفع عیب سیستمهای مختلف خودرو  به صورت تخصصی خواهد شد و در گذر زمان تا با کم کردن زمان عیب یابی و انجام تعمیرات فنی باعث رفع سریع مشکلات احتمالی خودروهای BYD در نمایندگی های مجاز می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارمانیا ، BYD ، s6 ، S7 ، f3
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار