خودروسازان برای افزایش قیمت و جذب مشتری چه کارهایی انجام می دهند؟
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: کاهش عرضه یکی از ترفندهای همیشگی خودروسان داخلی برای افزایش قیمت یا پیش فروش خودروها است و با این کار موجبات هجوم مردم به خرید خودروهای داخلی با نرخ بالاتر را فراهم می کنند.
به گزارش خودروکار، سعید موتمنی در مصاحبه با رادیو افزود: خودرو سازان داخلی در شرایط حاضر محصولات خود را بصورت قطره چکانی به بازار مصرف عرضه می کنند.
وی افزود: متاسفانه بازار خودروهای تولید داخل در حال حاضر متلاطم و رشد قیمت ها نیز بصورت نجومی است.
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: خوشبختانه بازار خودروهای وارداتی به سبب تشدید نظارت ها در حالت ثبات و آرامش بسر می برد.
وی در ادامه این گفتگو افزود: ثبات و آرامش بازار خودروهای داخلی نیز درگرو نظارت کافی و عرضه مناسب است.
متمنی تصریح کرد: اهالی مجلس چهار شنبه هفته گذشته به افزایش قیمت خودرو چراغ سبز نشان داد به این ترتیب که شورای رقابت در قیمت گذاری خودروهای زیر 45 میلیون تومان دخالت نکند.
وی گفت: بازار خودرو به این چراغ سبز مجلسی ها واکنش نشان داد و به تبع موجب رشد قیمت محصولات خودرویی در کشور شد.
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران افزود: کاهش عرضه یکی از ترفندهای همیشگی خودروسان داخلی برای افزایش قیمت یا پیش فروش خودروهاست.
وی در ادامه یادآورشد: شرکت های خودروسازی با این روش ضمن ایجاد اختلاف فاحش بین قیمت کارخانه و بازار آزاد موجبات هجوم مردم به خرید خودروهای داخلی با نرخ بالاتر را فراهم می کنند.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/