کد خبر: ۱۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

دورهمی فعالين حوزه كسب و كار Linkedin

با همت تيم Think2link روز ٢٥ تيرماه بيش از ٦٠ نفر از متخصصين و خبرگان صنايع مختلف و همچنين صاحبان كسب و كار در فضايي دوستانه و صميمانه گردهم جمع شدند تا در خصوص تجربيات و علاقه‌مندي‌هاي خود در موضوع برندسازی شخصی و در حوزه هاي مختلف كسب و كار و با یکدیگر تعامل داشته باشند.
به گزارش خودروکار، دورهمی لینکدینی‌ها برای رسیدن به سه هدف شبکه‌سازی، توانمندسازی فردی و توسعه سازمانی توسط معدودی از جوانان فعال در فضای مجازی لینکدین تشکیل شده است تا بتواند از فرصت‌های موجود این فضای مجازی کسب و کار به روش خلاقانه‌ای بهره‌ ببرد.

مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این دورهمی‌ها که در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار می‌شود در هر ماه با یک موضوع مشخص تشکیل می‌گردد تا بتواند پلی باشد میان افراد مختلف کسب و کار.

در اولین دورهمي آقايان سامان فائق ( ايده پرداز و موسس برنامه برنده باش) رضا مهدوي (مدير عامل تله كوله و مشاور برندينگ) علي شكوهی (مديرعامل و عضو هيات مديره آژانس بازاريابيMuttana) اميد ملائكه (مدير و موسس ايران برندينگ) دقايقي به ايراد سخنراني و انتقال تجربيات خود با محورهاي برندسازي شخصي و لزوم رعايت اصول آن، برندسازي شخصي با تاكيد بر چشم‌انداز و بينش فردي،  مباني و تئوري‌هاي برندسازي شخصي پرداختند.

علاقمندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات تكميلي و حضور در دورهمي‌هاي آتي نسبت به ارسال درخواست خود با ذکر شماره تلفن به آدرس info@think2link.com اقدام نمایند.

انتهای پیام/


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار