کد خبر: ۶۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس‌خودرو خبرداد:

تحویل به‌موقع بیش ‌از ۳ هزار و ۴۰۰ خودرو سهند/ کاهش چشمگیر پرونده‌های موارد مشتریان به‌دلیل رشد کیفیت محصولات

مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس‌خودرو گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو سهند در موعد مقرر تحویل مشتریان شده است.

تحویل به‌موقع بیش ‌از ۳ هزار و ۴۰۰ خودرو سهند/ کاهش چشمگیر پرونده‌های موارد مشتریان به‌دلیل رشد کیفیت محصولاتبه گزارش خودروکار -  سیدداود زمانی با اشاره به تحویل به‌موقع خودرو سهند از مردادماه امسال تاکنون، افزود: در ابتدای هر ماه تمامی دعوتنامه‌های مرتبط با ماه جاری در شرکت پارس‌خودرو صادر می‌شود تا فرایند تحویل نهایی خودرو در زمان مقرر صورت پذیرد.

 وی افزود: هیچ‌گونه نارضایتی و یا تأخیر از بابت تحویل خودرو سهند وجود ندارد و این شرکت، محصول جدید خود را در زمان وعده داده شده به مشتریان تحویل می‌دهد.

به گفته زمانی، به‌دلیل افزایش کیفیت محصولات تولیدی در گروه سایپا و شرکت پارس‌خودرو در سال جاری، پرونده‌های مرتبط با بررسی ویژه مشتریان کاهش یافته که بیانگر بهبود در رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و کیفیت خودروهای تولیدی این شرکت است.

مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس‌خودرو در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: باتوجه به برنامه گروه سایپا و شرکت پارس خودرو برای تولید و عرضه سهند G و سهند اتوماتیک، محصول P90 و همچنین دو محصول به‌صورت وارداتی، برنامه فروش این خودروها در دست طراحی و تدوین نهایی است و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سه‌ماهه پایانی امسال عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه توسعه محصولات گروه سایپا در سال جاری گفت: از ابتدای امسال شرکت پارس‌خودرو در یک برنامه گسترده و باوجود محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و کمبود منابع مالی، برنامه جدیدی را باهدف تنوع سبد محصولات خود به‌اجرا درآورده است.

زمانی در پایان گفت: روش‌های متنوع فروش را متناسب با زمان عرضه محصولات جدید در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم سبد جدید محصولات گروه سایپا و شرکت پارس‌خودرو را به مشتریان و خریداران معرفی کنیم.

برچسب ها: سایپا
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار