ارتقای خدمات پس از فروش رامک خودرو در ارزیابی ها
شناسایی نقاط ضعف و اقدامات اصلاحی، ارتباط با مشتریان، تأمین به موقع قطعات، توسعه شبکه و آموزش از شاخصه های اصلی کسب این موفقیت بوده اند.
به گزارش خودروکار، شرکت رامک خودرو در آخرین ارزیابی های انجام شده توانست رتبه سوم خدمان پس از فروش را از آن خود کند.
در
آخرین ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های خودرو ساز توسط شرکت بازرسی و
استاندارد ایران (ISQI) شرکت رامک یدک ارائه دهنده خدمات پس از فروش
محصولات سانگ یانگ در ایران موفق شد رتبه سوم در بین وارد کنندگان خودرو را
کسب نماید.
بر اساس این گزارش شناسایی نقاط ضعف و اقدامات اصلاحی،
ارتباط با مشتریان، تأمین به موقع قطعات، توسعه شبکه و آموزش از شاخصه های
اصلی کسب این موفقیت بوده اند.