کد خبر: ۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛

پورشه 911 میلیونی شد + تصاویر

54 سال از زمان تولید اولین پورشه 911 می‌گذرد و این خودروساز آلمانی توانست یک ملیونُمین نسخه این مدل را تولید کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، یک میلیونمین پورشه 911 که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و در موزه پورشه به نمایش گذاشته شد را می‌توان یکی از افتخارات این خودروساز لوکس آلمانی به حساب آورد.



این خودرو به وسیله بخش خصوصی این شرکت "Porsche Exclusive" تقویت شده و در طراحی آن از برخی عناصر اولین پورشه 911 تولید شده در سال 1963 نیز استفاده شده است؛ به عنوان مثال چرم کار شده در صندلی‌ها و همچنین طراحی و رنگ فرمان و داشبورد شباهت زیادی به مدل‌های اولیه 911 دارد.



رنگ بدنه این خودرو "سبز ایرلندی"، یعنی رنگ اولین پورشه 911 تولید شده و همچمنین رنگ مورد علاقه "فردیناند پورشه"، بنیانگذار و موسس این شرکت  است.



قلب تپنده این خودرو که در قسمت عقب قرار دارد، قدرتی معادل 445 اسب بخار تولید می‌کند و در 4.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و این در حالی است که حداکثر سرعتش 194 مایل بر ساعت است.



ولفگانگ پورشه، رئیس این شرکت خودروساز آلمانی گفت: "54 سال از زمانی که اولین مدل 911 تولید شد می‌گذرد و من معتقدم که لذت رانندگی با این خودرو در طول این چند سال هیچ تغییری نکرده و مثل همیشه فوق العاده بوده است."





مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: AutoExpress

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار