به گزارش خودروکار، در مراسم اخیر کمپانی که در نزدیکی مونیخ برگزار شده، این برند آلمانی تصاویری از ایلان ماسک و مرسدسهای الکتریکی، پورشه و جگوار را نشان داده و اعلام کرده که:ما در بطن یک حملهی الکتریکی هستیم. این موضوع باید خیلی جدی گرفته شود.
در سه ماه گذشته، بامو 14 هزار مهندس، مدیر کارخانه و بازاریاب را به مراسمهایی فرستاده که برای آماده کردن آنها برای آیندهی حملونقل و بحث دربارهی همهچیز، از باتریها گرفته تا برنامههای اشتراک خودرویی و حسگرهای لیزری طراحی شدهاند.
همهی این موضوعات به خاطر فشارهایی است که از سوی مدیرعامل شرکت هارالد کروگر وارد میشود. او میخواهد بامو در زمینهی توسعه تکنولوژیهای بیشتر و خودروهای پیشرفتهتر از رقبا عقب نیفتد.
یکی از مدیران رده بالای بامو گفته است: یا ما بخشی از این تغییر جهت بازار خواهیم بود و یا اینکه بازار بدون ما رو به جلو حرکت خواهد کرد.
در سال 2013 بامو با معرفی هاچبک i3 و مدل اسپورت i8 در سال بعد از آن موجهایی را ایجاد کرد. هرچند از آن زمان تاکنون این برند از نظر مدلهای الکتریکی پشت سر رقبا قرار گرفته و تلاش دارد تا سال 2020 تنها دو خودروی الکتریکی جدید معرفی کند.
منبع: اقتصاد آنلاین
انتهای پیام/