کد خبر: ۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
مدیرعامل چری مطرح کرد؛

نگرانی خودروسازان کره و فرانسه از پیشرفت چین/ بازار چین استراتژی های جهانی صنعت خودرو را تعیین می کند/ ایران پایگاه صادرات چری در منطقه می شود

پیشرفت‌های روز افزون شرکت چری به عنوان برترین صادرکننده خودرو در چین، خودروسازان فرانسه و کره جنوبی را از آینده بازارشان نگران کرده است.
 به گزارش خبرنگار اعزامی خودروکاربه شانگهای، یین، مدیرعامل شرکت خودروسازی چری، در نشست خبری گفت: چری بعد از تأسیس در سال ۱۹۹۷ تاکنون توانسته با رشد چشمگیر در حوزه‌های طراحی، توسعه، دانش فنی و مهندسی محصول در صنعت خودروسازی حرکت کند و امروز باز هم صادرکننده برتر خودرو چین لقب بگیرد.
 
او با اشاره به برنامه‌های بلند مدت چری برای بازارهای جهانی گفت: چری به عنوان یکی از قدرتمندترین خودروسازی‌های چین، از مهندسین با تجربه و با دانش چینی و خارجی بهره می‌برد و ما برای توسعه بازارهای صادراتی خود در حوزه تولید، تنوع محصول، ارتقا کیفیت و عرضه خودرو با طراحی و آپشنهای به روز و پیشرفته برنامه ریزی جامعی انجام داده‌ایم.
 
یین همچنین به تولید و عرضه خودروهای جدید چری در بازارهای جهانی اشاره کرد و گفت: بعد از تیگو ۷ که به زودی در بازار ایران هم عرضه خواهد شد، محصولات جدید و متنوع دیگری در حال طراحی نهایی و تولید هستند که قطعاً با ورود آنها، رقبای ما در بازارهای کشورهای مختلف سورپرایز خواهند شد.
 
او با اشاره به اهمیت بازار بزرگ ایران برای محصولات چری گفت: بازار ایران به عنوان یکی از بازارهای استراتژیک و مهم صادراتی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده محصولات جدید خود را در ایران تولید و عرضه خواهیم کرد.
 
یین همچنین به وجود متخصصان و مهندسان با تحربه و با دانش ایرانی در صنعت خودرو اشاره کرد و گفت: ما قصد نداریم فقط خودرو در ایران تولید و عرضه کنیم بلکه با توجه به وجود نیروی متخصص در صنعت خودرو ایران، قصد داریم دانش فنی خود را هم به ایران منتقل و از تخصص و تجربه مهندسان ایرانی در این حوزه هم بهره مند شویم.
 
او ادامه داد: ایران از نظر منابع انسانی و ظرفیت تولید پتانسیل لازم برای پایگاه صادراتی شدن محصولات چری در منطقه را دارد و ما از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.
 
مدیرعامل چری با اشاره به همکاری بسیار موفق با شریک ایرانی گفت: ما از شریک ایرانی خود رضایت کامل را داریم و مانند برادر در کنار همدیگر سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم و در صدد موفقیت‌های بعدی هستیم.
 
ا‌و همچنین به توجه ویژه چری به خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان اشاره و تاکید کرد: مشتری در نگاه ما حکم پادشاه را دارد و ما به خواسته‌های مشتری با گسترش شبکه خدمات پس از فروش، ارتقا کیفیت و تأمین قطعات یدکی مورد نیاز توجه ویژه‌ای داریم.
 
یین با اشاره به رقابت سخت خودروسازان در بازار بزرگ چین خاطر نشان کرد: ما متولد بزرگترین بازار خودرو جهان هستیم که نقش بسزایی در تعیین استراتژی خودروسازان بزرگ جهان دارد و خودروسازان مطرح برای کسب بازار در آن در حال جنگ و رقابت هستند و با اتکا به این تجربه آمادگی لازم برای رقابت با خودروسازان بزرگ در بازارهای جهانی را داریم.
 
او ادامه داد: ما باپلتفرم های جدید چری در نمایشگاه فرانکفورت اولین حضور خود را تجربه خواهیم کرد و با همکاری شرکای جدید خود ابتدا به بازار اروپا و بعد از آن به بازار بزرگ آمریکا راه پیدا خواهیم کرد.
 
در همین راستا ژانگ مدیرعامل مدیران خودرو گفت: ما برنامه ویژه‌ای برای توسعه محصولات و سهم بازار خود در بازار ایران داریم و با رونمایی و عرضه محصولات جدید سبد محصولات خود را تکمیل خواهیم کرد.
 
او ادامه داد: شاسی بلند زیبای تیگو ۷ به عنوان یکی از جدیدترین محصولات چری به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.
 
بهرام شریعت، رییس هیئت مدیره مدیران خودرو نیز در این نشست خبری از توجه ویژه شرکت مدیران خودرو به هر ۲ برند چری و MVM اشاره کرد و گفت: هر ۲ برند ما در شرکت مدیران خودرو با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و ما برای توسعه سهم بازار و عرضه خودرپهای اقتصادی و ارزانتر برند MVM را تقویت می‌کنیم و برای توسعه سهم بازار در قیمت‌های بالاتر و خودرپهای لاکچری و پر آپشن، خودروهای خوبی با برند چری در بازار ایران عرضه می‌کنیم.
 
 
انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار