کد خبر: ۵۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

ارتقا شبکه نمایندگی رسمی هیوندا در ایران

نماینده رسمی شرکت هیوندایی در ایران به منظور ارتقای سطح کارشناسان شبکه فنی و نمایندگی های خود اقدام به برگزاری آزمون های فنی می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت KTL  که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش  محصولات هیوندا کره جنوبی در ایران و یکی از شرکت های زیرمجموعه کرمان موتور است به منظور ارزیابی و ارتقا شبکه کارشناسان فنی خود آزمون تعیین سطح کارشناسان فنی و پذیرشگران شبکه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش،  این آزمون با استانداردهای شرکت هیوندا و به منظور ارتقا و ارزیابی سطح فنی پرسنل در سه سطح  کارشناس، متخصص و استاد در ۲۰ آبان سال جاری  و با حضور 400 شرکت کننده از 64 نمایندگی مجاز در مجموع ورزشی کرمان خودرو برگزار خواهد شد.

این آزمون در این مرحله به منظور سنجش وضعیت دانش و مهارت پرسنل نمایندگی ها شامل پذیرشگران، کارشناسان فنی و تکنسین ها  برگزار می شود که شامل سوالات تشریحی و تستی  به زبان فارسی و انگلیسی در حوزه های فنی برای تکنسین ها و حوزه های ارتباط  با مشتری و پذیرش خودررو برای مشاوران سرویس (پذیرشگران) است.

در صورت موفقیت در این مرحله در مرحله بعدی آزمون متخصص  برگزار شده و در صورت عدم موفقیت آزمون کارشناس تکرار می شود. پس از موفقیت در آزمون متخصص در نهایت آزمون استاد برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار