در راستای سیاست های وزارت صمت در زمینه ارتقای رضایت مصرف کنندگان خودروهای داخلی صورت گرفت:
همکاری مشترک شبکه امدادرسانی دو خودروساز بزرگ کشور به مشتریان
در راستای ارتقای رضایت مشتریان و با رویکرد بهره مندی از توان مشترک دو خودروساز بزرگ کشور، سایپا و ایران خودرو، تفاهم نامه ای در زمینه امدادرسانی و خدمات پس از فروش به محصولات یکدیگر امضا کردند.
به گزارش خودروکار، پیرو منویات مقام معظم رهبری و
در راستای سیاست های وزارت صمت به منظور جلب حداکثری رضایت مصرف کنندگان
خودروهای داخلی، دو شرکت سایپا و ایران خودرو، تفاهم نامه ای را در زمینه
امدادسانی مشترک به مصرف کنندگان محصولات خود امضا کردند و بر اساس این
تفاهم نامه، ناوگان امدادی دو خودروساز بزرگ کشور به منظور امدادرسانی
گسترده و به موقع، در هنگام بروز علل فنی و یا سوانح و تصادفات رانندگی به
مصرف کنندگان محصولات یکدیگر آمادگی کامل دارند.
با عقد این تفاهم نامه علاوه بر
صرفه جویی در زمان و هزینه امدادرسانی، افزایش رضایت مشتری و توسعه ناوگان
امدادرسانی، بهره مندی مصرف کنندگان از پتانسیل و توانمندی های مشترک دو
خودروساز بزرگ کشور در حوزه خدمات پس از فروش محقق خواهد شد .
گفتنی است شرکت های امداد خودرو
سایپا و امداد خودروی ایران در این تفاهم نامه با بهره مندی مشترک از
ناوگان امدادرسانی یکدیگر، موظف به انجام خدمات خودرویی مورد نیاز مصرف
کنندگان در سراسر کشور در کمترین و سریعترین زمان ممکن هستند و با این
اقدام دو خودروساز در حوزه خدمات پس از فروش، نخستین زمینه های اتحاد و
همکاری مشترک سایپا و ایران خودرو، پیرو سیاست های وزارت صمت، فراهم خواهد
شد.
منبع: سایپانیوز
انتهای پیام/