نکته فنی 13 اسفند ماه "خودروکار"
آیا فرمان خودرویتان گیج می زند؟ (قسمت سوم)
رانندگی با یک خودروی سالم لذتبخشتر از رانندگی با خودرویی است که وجود معایبی در آن موجب برهم زدن آسایش و امنیت راننده آن میشود.مهمترین عضوی که در راندن یک خودرو بیشترین احساس آسایش و لذت را به راننده منتقل میکند، فرمان خودرو است و از این رو شناخت معایب احتمالی و رفع آن حائز اهمیت است.
به گزارش خبرنگار خودروکار،
در چند گزارش قصد داریم به بررسی معایب احتمالی در سیستم فرمان خودروها
بپردازیم که در بخش دوم دلایل
گیج بودن فرمان را بررسی کرده ایم.
1-
کم بودن یا نامیزان بودن باد تایرهارفع عیب: تایرها را تا میزان صحیح باد کنید
2-
لقی اهرمهارفع عیب: تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده – روغن کاری
3-
لقی دنده فرمانرفع عیب: تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده – روغن کاری
4-
میزان نبودن چرخهای جلورفع عیب: زوایای چرخ را میزان کنید
5-
شل بودن اهرمهارفع عیب: تنظیم مجدد – تعویض قطعات
6-
لقی در دنده فرمانرفع عیب: تنظیم مجدد – تعویض قطعات
7-
لقی زیاد در کینگ پینرفع عیب: تعویض قطعات خورد شده
8-
لق بودن فنرهای عقبرفع عیب: محکم کردن آن ها
9-
معیوب بودن میله های تعادل دهندهرفع عیب: محکم کردن قطعات و اتصالات – تعویض در صورت خرابی
شما از ما بپرسید!*** گفتنی است شما مخاطبان عزیز نیز می توانید
سوالات یا مشکلات فنی خودرویی خود را در این صفحه با ما در میان بگذارید تا
"خودروکار" به آن ها پاسخ دهد.
انتهای پیام/