کد خبر: ۴۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
دبیر کمیته خودروی مجلس مطرح کرد:

مجلس برای ایرادات مجمع تشخیص برای واردات خودرو اصلاحات انجام نمی‌دهد

دبیر کمیته خودروی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در مورد ماده 4 طرح که مبحث واردات خودرو است، نظر کمیسیون صنایع همان نظر قبلی بوده و قرار نیست اصلاحی در آن صورت بگیرد. باید دوباره در صحن در مورد آن رای‌گیری شده و به شورای نگهبان ارجاع داده شود. احتمالا پس از آن طرح به مجمع تشخیص مصلحت رفته و آنجا رای‌گیری شود.
به گزارش خودروکار، روح الله ایزدخواه درمورد آخرین وضعیت طرح واردات خودرو اظهار کرد: بعد از اصلاحاتی که مجلس به ابهامات شورای نگهبان داشت، شورای نگهبان خود ایرادی به طرح وارد نکرده و موافقت کرد، اما ایراداتی از طرف مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد شده بود که شورای نگهبان آن را به مجلس منتقل کرد، هنوز این طرح در مجلس است و باید در صحن به تصویب برسد.

دبیر کمیته خودروی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در مورد ماده 4 طرح که مبحث واردات خودرو است، نظر کمیسیون صنایع همان نظر قبلی بوده و قرار نیست اصلاحی در آن صورت بگیرد. باید دوباره در صحن در مورد آن رای‌گیری شده و به شورای نگهبان ارجاع داده شود. احتمالا پس از آن طرح به مجمع تشخیص مصلحت رفته  و آنجا رای‌گیری شود. مخالفت با طرح در هیئت نظارت بر سیاست‌های کلی مجمع تشخیص بود اما در صحن مجمع تشخیص مصلحت فعلا در این مورد رای‌گیری نشده است.


منبع: ایلنا

انتهای پیام/


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار