در همایش تجلیل از نمایندگی های برتر سایپا صورت گرفت:
رونمایی از کتاب "بر فراز فروش" در روز ملی کتاب و کتاب خوانی
همزمان با روز ملی کتاب و کتاب خوانی از کتاب بر فراز فروش که توسط سازمان فروش گروه خودروسازی سایپا تهیه و تدوین شده است، رونمایی شد.
به گزارش خودروکار، همایش تجلیل از نمایندگی های برتر سایپا
با روز ملی کتاب و کتاب خوانی همزمان شد تا به همین بهانه و با حضور
مدیرعامل این گروه، از کتاب "بر فراز فروش" رونمایی شود.
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش پیش از رونمایی
از اين كتاب گفت: "بر فراز فروش" به دليل رویدادنگاری چالش های چند وجهی
سازمان که مبتنی بر مدل های مدیریت دانش پیادهسازی شده است، مي تواند به
عنوان مرجع در محافل علمی مرتبط با حوزه بازاريابي، به دانشگاهیان،
دانشجويان و فعالان بازار، كمك كند.
مجید باقری گفت: "بر فراز فروش" الگوی مناسبی است که توانسته بخشی از «دانش
ضمنی» سازمان فروش سایپا را به «دانش صریح» تبدیل کند. این کتاب روایتی
است از تجربههای سودمند که راههای برون رفت از چالشهای مهم بخش فروش را
برجسته می کند.
باقری افزود: در کتاب"بر فراز فروش" برخی از چالش های مهمی که سازمان فروش
سایپا با آن رو به رو بوده تشریح و راهکارهای در نظر گرفته شده برای عبور
از آنها تشریح شده است.
وی با بیان اینکه این کتاب نخستین کتاب در صنعت خودرو به شمار می آید که به
طور خاص در حوزه بازاريابي و فروش متمرکز شده است، ادامه داد: "بر فراز
فروش" بی آنکه به دلایل و عوامل فردی موثر در پیدایش برخی از چالش های صنعت
خودرو و فروش محصولات آن در گذشته و حال بپردازد، تصمیم دارد تا واقعیت
های موجود در این صنعت را تشریح کند.
باقری گفت: این کتاب قصد دارد بیان کند که چگونه سایپا در یک دوره سخت و
دشوار چندساله، در شرایط کاملا تحریمی، که نیمی از آن با کرونا نیز سخت تر
شده، موفق شد با همدلی و راهبری دانش محور توام با حرکت جهادی، علاوه بر
مدیریت بیش از نیم میلیون تعهد با سهم سررسید ۶۰ درصدی، معوقات ۳۰ درصدی و
نیز وجود بیش از ۱۰ درصد تعهدات مرتبط با محصولات توقف تولیدی شرکای تجاری،
مسائل پرچالش دیگری از جمله "اتوخدمت" و "سبدهای سرمایه گذاری" را به
نتیجه برساند.
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در ادامه با
اشاره به مشکلاتی که در دو تا سه سال گذشته و در نتیجه تعهدات باقی مانده
از قبل، تحریم ها و کرونا برای این گروه خودروسازی به وجود آمده، اظهار
کرد: ما قدردان نمايندگي هاي خود هستيم چرا كه در اين دوره سخت ما را
همراهي كردند و با تلاش و كوشش اجازه ندادند مشتريان وفادار سايپا ناراضي
شوند.
وی افزود: خوشبختانه در حوزه خدمات پس از فروش خودرو نیز به ركوردهاي خوبي دست پيدا كرديم كه اين امر اهميت بسزايي دارد.
باقری ادامه داد: امروز و با برگزاری این همایش می خواهیم این پیام را به
شما و سایر همکاران در شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا
بدهیم که برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مشتریان و مردم عزیز
ارزش خاصی قائل هستیم و برنامه های آینده در این حوزه نیز روی همین محور
متمرکز خواهد بود.
منبع: سایپانیوز
انتهای پیام/