این خودرو سزاوار جفا نیست/ لطفاً از نفرت پراکنی بپرهیزید
تویوتا پریوس در کاربردی که برایش تعریف شده، کم نگذاشته است پس لطفاً این قدر در حق آن بی رحمی نکنید.
به گزارش خودروکار، اینترنت می تواند رسانه ی بی رحمی باشد. رفتار کاربران در فضای مجازی در حق برخی از محصولات خودرویی خیلی بی رحمانه است. این که مردم می توانند بدون فاش شدن نام واقعی شان در این فضا حضور پیدا کنند گاهی بدترین آثار را به جا می گذارد. نکته غم انگیز این جا است که خودرو هم از این پدیده جان سالم به در نمی برد. برخی از خودروها هم بیشتر در بازار آمریکا سیبل هدف کاربران قرار می گیرند، برخی مستحق آن هستند اما بعضی نه.
وبسایت انجیل خودرو Car Bibles به این موضوع پرداخته و مشخص شده است که دوقلوهای تویوبارو Toyobaru 86/BRZ [محصول مشترک تویوتا و سوبارو] بیشتر از بقیه خودروها در معرض بیرحمی کاربران قرار دارند و کیفیت آنها خیلی بهتر از آن چیزی است که اینترنت و کاربران بی رحمش القا می کنند.
خودروی پریوس تویوتا شاید کُند و کسل کننده بوده و مهمترین کارایی آن صرفه جویی در بنزین باشد اما نکته همین جا است. هدفگذاری سازنده آن هم همین بوده که این خودرو راحت، بی دردسر [no-fuss]، ارزان، مقرون به صرفه از لحاظ هزینه های نگهداری باشد و به درد کسانی بخورد که بین محل کار و منزل در رفت و آمد هستند و انصافاً هم از این لحاظ به اهداف سازنده نزدیک بوده و مأموریت خود را به شکل تحسین آمیزی انجام می دهد. نمی توان از پریوس همان انتظاری را داشت که از خودروی اسپورت یا وانت می رود. خودروهای اسپورت جا و مکان خاص خود را دارند و پریوس هم همین طور، پس لطفاً از نفرت پراکنی علیه پریوس بپرهیزید.
در ضمن، سردبیر مجله The Drive، جری پرز Jerry Perez خواسته است که این جمله هم اضافه شود که لطفاً به جای واژه های «ارزان و پایه» از «هوندا سیویک» استفاده نکنید. ورژن های جدید هوندا هم جمع و جور هستند و هم رانندگی بسیار عالی دارند، انصافاً هم به انواعی از فناوری های روز –متناسب با پولی که صرف می کنید- مجهز هستند، این خودرو با مقیاس های منطقی، نیازهای واقعی هر فرد را برآورده می سازند. البته این موضوع را به حساب این واقعیت نگذارید که سردبیر مجله همین حالا صاحب یک هوندای سیویک است و با آن رفت و آمد می کند.
منبع: سایپانیوز
انتهای پیام/