کد خبر: ۴۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

ارتقای 9 پله ای خدمات پس از فروش مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو در طول چند سال گذشته همواره تلاش و کوشش مستمر برای ارتقای شبکه خدمات پس از فروش خود داشته است و با توجه به اهمیت این بخش برنامه های گسترده ای را تدارک دیده که ماحصل آن ارتقای از رتبه 14 دهه در سال 1396 به رتبه 5 ام در سال 1398 است که این امر می تواند ارتقای مثبت و ارزشمندی قلمداد شود، در حالی که بخش خدمات پس از فروش شرکت های وارد کننده نیز همچنان فعال هستند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، آنچه در ارتقای شرکت مدیران خودرو در بخش خدمات پس از فروش  به عنوان بزرگ ترین تولید کننده بخش خصوصی کشور  تاثیرگذار بوده است ، سیستم یکپارچه و کار تیمی قوی بوده که توانسته به سرعت وضعیت خدمات پس از فروش را ارتقاء  دهد ، گرچه سیاست این شرکت ارتقاء بیشتر و بهتر شبکه خود میباشد و اقدامات اصلاحی و ارتقائی بسیاری در دست دارد.

حال  در اینجا به برخی موارد که سبب ارتقای 9 پله ای  شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو توسط شرکت ارزیابی کیفی استاندارد کشور ( ISQI )  شده است اشاره میکنیم :

استانداردهای بصری نمایندگان مجاز در تمامی حوزه ها و به خصوص فضای پذیرش و انتظار مشتریان
پیاده سازی سیستمهای مدیریت کیفیت 
تجهیز نمایندگان به ماشین آلات روز نمایندگی 
آموزش مستمر پرسنل شبکه نمایندگان
پیاده سازی فرایندهای خدمات پس از فروش مطابق با آخرین استاندارد وزارت صنایع 
ارتقای در حوزه ارزیابی های  شرکت بازرسی  کیفیت استاندارد ایران ( ISQI)



با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط شرکت مدیران خودرو باید اشاره کرده که چه امتیازاتی برای این شرکت حاصل شده است .

ارتقای  رتبه ارزیابی شرکت کیفیت و استاندارد ایران از رتبه 14 در سال 1396 به رتبه 5 در سال 1398

افزایش امتیاز رضایت مندی مشتریان از 684 در سه ماه اول سال 1397 به 723 در سه ماه اول سال 1399

وضعیت افزایش نمایندگان مجاز از امتیاز 59 و رتبه 15 به امتیاز 81 و رتبه 5 بر اساس آخرین ارزیابی موسسه کیفیت و استاندارد

افزایش امتیاز کارایی نمایندگان مجاز از امتیاز 71.9 در سال 1397 به امتیاز 74 در سال 1399 بر اساس آخرین ارزیابی سازمان کیفیت و استاندارد که این موضوع تعمیر و تحویل به موقع خودروهای مراجعه کننده به تعمیرگاه ها را نشان می دهد

در مجموع تامیین مناسب قطعات یدکی و افزایش کیفیت محصولات نیز در میزان افزایش مشتریان تاثیر مهمی را داشته است.




 انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار