به گزارش خودروکار، در حالیکه براساس آخرین دادهها، اغلب خودروسازان بزرگ نظیر فولکسواگن و تویوتاموتور در آلمان با کاهش فروش مواجه بودهاند، اما این خودروساز آمریکایی که حضور پررنگی در آلمان، بزرگترین بازار خودروی اروپا دارد، موفق شد در سومین فصل سال جاری تعداد ۶ هزار و ۱۱۴ دستگاه از محصولاتش را در این کشور به فروش برساند تا به این ترتیب از ابتدای سال تاکنون ۱۱ هزار و ۲۱۷ خودروی تسلا وارد خیابانهای آلمان شوند.
این رقم نسبت به همین مدت در سال گذشته، رشد فروش ۲۴ درصدی تسلا را در آلمان نشان میدهد. این رشد فروش حتی با وجود آنکه زنجیره تامین قطعات تسلا طی سهماه دوم به دلیل شیوع ویروس کرونا مختل شد، حاصل شده است.
از سوی دیگر تسلا حتی با وجود اینکه خریداران آلمانی میل به خرید و حمایت از محصولات داخلی دارند، این رکورد را کسب کرد.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/