به گزارش خودروکار، هربرت دیاس، مدیرعامل فولکس همچنین اظهار کرد که فولکسواگن و پورشه (برند زیرمجموعه فولکس) جزو معدود برندهای خودروسازی هستند که حتی با وجود لطمات کرونا به این صنعت، با زیان فصلی مواجه نخواهند شد.
وی تاکید کرد که عملکرد تسلا در این دوران دیدگاه وی را در این مورد که طی پنج سال آتی، ارزشمندترین شرکت جهان یک شرکت پویا خواهد بود، تایید میکند؛ شرکتی که میتواند تسلا، فولکسواگن یا اپل باشد.
فولکسواگن با اجرای یک برنامه پنجساله، بزرگترین حرکت تاریخ خودروسازی را به سوی تولید انبوه مدلهایی از خودروهای برقی آغاز کرده است. این برنامه ۳۵ میلیارد دلار ارزش دارد. پیش از این نیز دیاس، دستاوردهای فنی شرکت تسلا را مورد تمجید قرار داده بود.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/