کد خبر: ۳۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
در نشست مشترک سازندگان قطعات K132مطرح شد

پیشنهادهای زنجیره تامین برای بهبود عملکرد پروژه K132

پروژه K132 ایران خودرو با حضور مدیرعامل ایران خودرو، رییس هیات عامل ایدرو و سازندگان این پروژه رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، آرش محبی نژاد، دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه سازی در نشست سازندگان قطعات و مجموعه های پروژه K132 با مطرح کردن دو پیشنهاد و یک هشدار در این پروژه گفت: چند سورسی بودن این پروژه در شرایط فعلی با تیراژ موجود به ضعف زنجیره تامین منجر می شود بنابراین هشدار لازم در این زمینه داده می شود‌.

وی افزود: در همین حال پیشنهاد می شود بودجه، مدیریت نقدینگی و مدیریت قیمت گذاری پروژه جدید از پروژه های قبلی جدا و پروژه جدیدی از صفر تاصد تعریف شود که در صورت تحقق، این روند در نهایت رضایت حاکمیت و مردم را به دنبال خواهد داشت.

محبی نژاد تصریح کرد: به طور قطع در مسیر توسعه با کسری نقدینگی مواجه می شویم اما اجازه ندهید منابع جاری پروژه، صرف سرمایه گذاری ثابت آن شود و منابع کسب شده به هزینه کرد زنجیره تامین اختصاص یابد.

مازیار بیگلو، دبیر انجمن قطعه سازان نیز در ادامه این‌ نشست با اشاره به روزهای دشوار پیش رو گفت: دشواری های پیش آمده و کاهش تیراژ تولید روزانه به کمتر از ۵۰۰ خودرو در ایران خودرو با شروع تحریم ها امروز دستاورد بزرگی به نام پروژه k132 داشته است و بدون شک قرار نیست آینده راحت باشد.



انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار