بررسی فنی ون فورد ترانزیت + فیلم
خودرو ون فورد ترانزیت در نسخههای شاسی کابین، مینیبوس و ون باری قابل خریداری است.
به گزارش خودروکار،فورد موستانگ و فورد ترانزیت هماکنون علاوه بر لوگوی بیضی آبی یک اشتراک دیگر هم باهم پیدا کردهاند، زیرا فورد اروپا اعلام کرده است که ازاینپس برای ون ترانزیت گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک هم قابل انتخاب خواهد بود یعنی همان گیربکسی که برای موستانگ و پیکاپهای F۱۵۰ و رنجر ارائه میشود. این گیربکس ۱۰ سرعته بهعنوان یک آپشن برای ترانزیتهای دیفرانسیل عقب مجهز به پیشرانهٔ جدید ۲ لیتری توربودیزل ۱۷۰ اسب بخاری ارائه میشود.
به گفتهٔ فورد، این گیربکس اتوماتیک تحت آزمایشهای عملکردی شدید و دوام قرار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که برای استفادههای سنگین در خودروهای تجاری که با وزن بالا کار میکنند، بهطور مداوم در حال یدک کشی هستند و برنامهٔ کاری شدیدی دارند مناسب خواهد بود. این شرکت ادعا میکند که گیربکس ۱۰ سرعته گزینهٔ ایدهآلی برای کاربریهای ترانزیت دیفرانسیل عقب است و به خاطر سهولت استفاده و راحتی به دیگر گیربکسها ترجیح داده میشود. این کاربریها شامل تحویل مواد غذایی، واکنشهای اضطراری، موتورهوم و مینیبوسهای پانزده و هجدهنفره میشود.
وزن ناخالص ترانزیت با گیربکس ۱۰ سرعته بین ۳.۵ تا ۴.۶ تن بوده و با چرخهای عقب تکی یا دوبل ارائه میشود. این خودرو همچنین در نسخههای شاسی کابین، مینیبوس و ون باری قابل خریداری خواهد بود. گیربکس ۱۰ سرعته امکان بکسل حداکثر ۲.۸ تن بار را هم برای ترانزیت فراهم میکند. علاوه بر این، حداکثر وزن ناخالص بکسل ۶.۱ تنی ترانزیت هم آنرا به ونی مناسب برای استفاده در صنایع ساختمانی یا شغلهایی که بهطور مکرر اقدام به بکسل تجهیزات میکنند تبدیل خواهد کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام.