کد خبر: ۳۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

تیگو 5 مدیران خودرو ، شاسی بلندی جادار و مطمئن برای خانواده های ایرانی

یکی از خودروهای قابل عرضه و اعتماد در بازار ایران ، تیگو5 مدیران خودرو است که در حدود 5 سال است در بازار ایران حضور فعال و فروش موفقی داشته و امکانات مناسب ایمنی، رفاهی ، بدنه مسحکم و جادار ، و قیمت مناسب در مقایسه با رقبا را می توان از جمله مزایای این خودروی موفق در بازار ایران نامید .
به گزارش خودروکار، خودروهای خانوادگی همیشه طرفداران خود را دارند و به نوعی بیشتر خریداران خودرو در بخشی از زندگی خود که تشکیل خانواده می دهند به طور قطع به دنبال خودروهای خانوادگی هستند ، حال اگر این خودروها شاسی بلند باشند که  دیگر بسیار ایده آل می شود با توجه به میل روز افزون به استفاده از خودروهای شاسی بلند در همه جای دنیا و بالطبع آن ایران .

یکی از این خودروهای  قابل عرضه و اعتماد در بازار ایران ، تیگو5 مدیران خودرو است که حال در حدود 5 سال است  که در بازار ایران حضور فعال و فروش موفقی را داشته است ، امکانات مناسب ایمنی، رفاهی ، بدنه مسحکم و جادار ، و قیمت مناسب در مقایسه با رقبا  را می توان از جمله مزایای این خودروی موفق در بازار ایران نامید .

از سوی دیگر تیگو5 دارای 5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان است که آن را در میان خودروهای موجود کاملا برجسته می کند و شاید بتوان گفت بیشترین مقدار گارانتی در مقایسه با خودروهای وارداتی و تولیدی دانست ، همچنین شبکه گسترده شرکت مدیران خودرو نیز در امنیت خاطر خریداران می تواند تاثیرگذار باشد.

تیگو5 خودرویی است که کاملا منطبق بر نیاز و خواسته های بازار ایران است این کراس اوور ایرانی پسند تاکنون فروش بسیار بالایی را در بازار ایران تجربه کرده که رضایت بالای مشتریان را نیز به همراه داشته است .



انتهای پیام/


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار