کد خبر: ۳۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

تمرکز تویوتا بر قاره سبز

شرکت تویوتا موتورز به‌ تازگی برنامه‌هایی را برای تقویت فروش خود در اروپا تهیه و اجرا کرده که یک شاسی‌بلند کوچک را نیز در همین زمینه طراحی شده است.
به گزارش خودروکار، این خودروساز ژاپنی بنا دارد تا فروش برندهای تویوتا و لکسوس را در اروپا تا سال ۲۰۲۵، ۳۰ درصد افزایش دهد و به ۴/ ۱ میلیون دستگاه برساند. البته روسیه و ترکیه نیز برای تویوتا در بازار اروپا تعریف شده‌اند. سال گذشته فروش تویوتا و لکسوس در این منطقه برابر با ۰۹/ ۱ میلیون دستگاه بود که سهم تویوتا را از این بازار به ۳/ ۵ درصد رساند. براساس این برنامه پنج ساله، خودروساز ژاپنی پیش‌بینی کرده است که سهم خود را از بازار اروپا به ۵/ ۶درصد برساند. برنامه مزبور شامل معرفی و عرضه ۴۰ مدل جدید یا به‌روز رسانی شده از خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی است. تویوتا در این مسیر، حساب ویژه‌ای روی شاسی‌بلند کوچک و جدید خود باز کرده که در نمایشگاه مونیخ امسال رونمایی و ۱۲ماه بعد راهی بازار می‌شود.



منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار