به گزارش خودروساز، این خودروساز لوکس آلمانی به علاوه میگوید کراساوور تمامبرقی خود را یک سال بعد وارد دومین بازار بزرگ خودرویی جهان خواهد کرد.
دلیل این تاخیر هم تقاضای بالای مشتریان اروپایی برای خودروی مذکور اعلام شده است. دایملر در اینباره گفت:« این یک تصمیم استراتژیک است که باید ابتدا نیازهای اروپا برای این خودرو برطرف شود.»
پس از تصویب قانونی برای کاهش ۵/ ۳۷ درصدی آلایندگی خودروها تا ۲۰۳۰، تقلای خودروسازان اروپایی هم برای تولید خودروهای پاک افزایش یافته است. تاخیر در عرضه خودروی «اییکیوسی» در ایالاتمتحده به معنای آن است که مرسدسبنز باید از دور توسعه فروش و حضور خودروهای برقی از برندهای رقیب همچون آئودی، تسلا، بیامو و جگوار را نظاره کند.
خودروی مذکور نخستین پرچمدار ناوگان برقی مرسدسبنز خواهد بود که قرار است تا سه سال آینده ۱۰ مدل برقی را وارد بازارها کند.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/