کد خبر: ۲۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

طرح آزادسازی واردات خودرو از مناطق آزاد روی میز دولت/ موافقت وزارت صمت و گمرک

دبیر شورایعالی مناطق آزاد در خصوص واردات خودرو از مناطق آزاد گفت: مصوبه ای را در این زمینه به دولت ارسال کرده ایم و مراجع مربوطه از جمله وزارت صمت و گمرک هم موافقت خود را برای آزادسازی واردات خودرو از مناطق آزاد کیش، قشم و چابهار اعلام کرده اند.
به گزارش خودروکار، مرتضی بانک همچنین درخصوص مشکلات ثبت سفارش در مناطق آزاد گفت: در شرایط کنونی کشور، ابلاغیه ها ثبت سفارش موقتی است و وظیفه ما حمایت از سیاست های عمومی کشور در فضای کنونی جامعه است. البته به دلیل سیستمی که ما بر اساس نیازمندی و مقتضیات موجود مناطق آزاد طراحی کرده ایم و وزارت صنعت و بانک مرکزی هم با آن موافقت کرده اند و به زودی اجرایی می شود ثبت سفارش هیچ مشکلی برای فعالان اقتصادی مناطق آزاد ایجاد نخواهد کرد.اطمینان داریم سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی هم با درک بالایی که دارند این شرایط را با موفقیت پشت سر می گذارند.

مشاور رییس جمهور در خصوص واردات خودرو از مناطق آزاد به کشور گفت: مصوبه ای را به دولت ارسال کرده ایم که در حال کارشناسی است و مراجع مربوطه از جمله وزارت صمت و گمرک هم موافقت خود را برای آزادسازی واردات خودرو از مناطق آزاد کیش، قشم و چابهار اعلام کرده اندکه به زودی و پس از تایید آن در دولت اجرایی خواهد شد.


منبع: تسنیم

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار