محبوبیت فولکسهای چهارچرخ در استرالیا
فولکسواگن استرالیا اعلام کرده است که حدود نیمی از فروش این برند به مدلهای «چهارچرخ فعال» اختصاص دارد که دو برابر میانگین جهانی است.
به گزارش خودروکار، به گفته این برند آلمانی، ۴۴ درصد از فروش خودروهای سواری و شاسیبلند آن در استرالیا و ۶۲ درصد از فروش خودروهای مسافربر آن از مدلهای دارای ساختار چهارچرخ فعال هستند.
در واقع، یک هزار و ۷۲۹ دستگاه از سه هزار و ۹۳۰ دستگاه خودروی سواری و شاسیبلند فروخته شده فولکسواگن در ماه گذشته میلادی و یک هزار و ۱۵۵ دستگاه از یک هزار و ۸۶۳ دستگاه خودروی تجاری و مسافربر این برند مجهز به این فناوری بودهاند.
بهطور کلی از پنج هزار و ۷۹۳ دستگاه خودروی فروخته شده این برند آلمانی در ماه ژوئن، ۲ هزار و ۸۸۴ دستگاه به این امکان تجهیز شدهاند.
در استرالیا ساختار چهارچرخ فعال در تمام مدلهای سواری و شاسیبلندهای کنونی به جز هاچ بک «پولو» موجود است. از دلایل اصلی انتخاب این دست خودروها، کشش بیشتر در جادهها، کاربرد در آفرود، حمل بار و مصارف تجاری است.
منبع:دنیای اقتصاد
انتهای پیام/