کد خبر: ۲۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد وزارت صمت:

تولید خودرو از ۶۰۰ دستگاه در روز به بالای ۲ هزار دستگاه رسید

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت اظهار داشت: تولید خودروی ما که به ۶۰۰ دستگاه در روز رسیده بود در حال حاضر به بالای ۲ هزار دستگاه رسیده است و از شرایط سخت عبور کردیم.
به گزارش خودروکار، اکبر صادقی در اولین نشست جامعه بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور بازرسان و ناظران ارشد در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد، با اعلام اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمنان تهاجم شدید اقتصادی علیه ما دارند، گفت: در این جنگ اقتصادی مدیران برای پیگیری برنامه ها عزم جدی داشته باشند.

مدیر کل دفتربازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت با اشاره به وضعیت کنونی خودرو، افزود: تولید خودروی ما که به ۶۰۰ دستگاه در روز رسیده بود در حال حاضر به بالای ۲ هزار دستگاه رسیده است و از شرایط سخت عبور کردیم.

صادقی همچنین گفت: اتاق شیشه ای برای شفافیت و مبارزه با فساد در وزارت صمت ایجاد خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین شماره تلفن اختصاصی ۰۹۱۲۲۹۶۵۰۸۷ برای طرح شکایات مردمی و ارایه گزارش های بازرسی و نظارت از طریق مردم در اختیار آن ها قرار دارد و مردم می توانند از طریق این شماره با ما مرتبط باشند.

گفتنی است، اولین نشست جامعه بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت امروز دوشنبه با حضور بازرسان و ناظران ارشد و با هدف شفاف سازی، ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در سازمان توسعه تجارت ایران در حال برگزاری است.


منبع: ایلنا


انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار