کد خبر: ۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
خودروکار گزارش می دهد

جاده کرج - چالوس بسته شد

محور کرج چالوس به دلسل بارش شدید برف بسته شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بنا بر اعلام پلیس راهور ناجا، محور کرج - چالوس در استان البرز به دلیل بارش برف، کولاک و کاهش دید تا اطلاع ثانوی مسدود است.


بارش برف و کولاک در محورهای کردستان/ تردد فقط با زنجیر چرخ

بر اساس این گزارش سرهنگ "عیسی گوهری در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان کردستان گفت: بارش برف و کولاک از بامداد امروز در محورهای مختلف استان به خصوص در محور سنندج به همدان (گردنه صلوات آباد)، محور سنندج به دیواندره (گردنه بهارستان) و محور سنندج به مریوان گردنه (تیتور) آغاز شده و تردد در کلیه محورهای مواصلاتی کردستان با زنجیر چرخ امکان پذیر شده است.

رئیس پلیس راه استان افزود: تمامی محورهای کردستان منتهی به استان های همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و زنجان به دلیل بارش شدید برف و کولاک تردد با بار ترافیکی سنگین، تنها با زنجیر چرخ امكان‌پذیر است.

سرهنگ گوهری با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به تغییر وضعیت جوی در بیشتر محورهای کوهستانی و شهری استان، تردد بدون مشكل در حال انجام است، تصریح كرد: رانندگان و مسافران قبل از شروع سفر از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شده و ترجیحاً از سفرهای غیرضروری خودداری كرده و در صورت اقدام به سفر تمامی نكات احتیاطی و ایمنی را مد نظر قرار دهند.

رئیس پلیس‌ راه استان کردستان هشدار داد: قبل از حرکت از سالم بودن برف پاک کن، مناسب بودن آج لاستیک ها، داشتن زنجیر چرخ، وجود ضد یخ در منبع رادیاتور و آب در منبع شیشه شوی مطمئن شوید و از سرعت و سبقت غیرمجاز و هرگونه حرکات مخاطره آمیز جداً خودداری کنید.


برف و کولاک در 8 استان/رهاسازی 486 خودرو از برف

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به عملیات برف و کولاک در سطح کشور  از 24 الی 25 آذر ماه اظهار داشت: در  این روز ها 1800 امدادگر در تیم 48 نفره به گرفتاران برف و کولاک خدمت رسانی کردند.

وی افزود: امدادگران در 8 استان آذربایجان غربی،اردبیل،چهارمحال،لرستان،کرمانشاه،کردستان،قزوین و زنجان در 12 محور )امداد رسانی کردند و 486 دستگاه خودرو از برف رهاسازی شد.

رئیس سازمان امداد و نجات در ادامه گفت: تا الان یک نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده و برای یک نفر خدمات سرپایی انجام شده  است.


انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار